Hallo allemaal!
Ik ben op zoek naar mensen die zin hebben om in juli/aug naar Zuid-Afrika te gaan, via een georganiseerde reisorganisatie (Fox reizen bijvoorbeeld)
Ik heb vakantie vanaf 18 juli t/m 14 aug en wil toch wel minimaal 2 weken gaan. Een lekkere rondreis, met aan het eind even wat ‘relax’ dagen! Ik ben zelf niet van het hele simpele, zoals kamperen, maar van wat meer comfort!
Zelf ben ik momenteel 22 jaar, bijna 23! Wie heeft er zin om mee te gaan??
Groetjes Claudia
Hoi claudia!!!
lijkt me ontzettend leuk, en wil je per se naar zuid afrika???
gr michael
Ja het liefst wel… Wat had jij in gedachten dan??
Groetjes!
ik had een super gave reis gezien bij shoestring van cuba , heb me nog niet verdiept in zuid afrika . . . jij wilt gaan voor wildlife???
hoi, weet je intussen waar je naar toe wil.
Afrika, egypte, griekenland, enz
Hoi Claudia,
Klinkt erg leuk. Ben je er al uit waarnaartoe het wordt?
Ikzelf ben 26 jr (onlangs geworden) en zit te twijfelen tussen een aantal Afrikaanse landen.
Het lijkt mij iig gezelliger en veiliger om met meer mensen te gaan.
Ik hoop snel van je te horen,
groetjes Kim
Beste reageerders,
Ik ga van 3 juni tot 30 juni vrijwilligerswerk doen in Tanzania via een organisatie, we zijn nog heel erg opzoek naar medevrijwilligers! het is top en je zult er geen spijt van krijgen, zit zelfs een korte safari bij!
kosten zijn wel €2000,- maar dan heb je ook wel iets om niet te vergeten!
het project duurt één maand, zelf ga ik daarna nog een safari doen waar ik ook nog een reisgenootje voor zoek.
Als je alleen op safari wilt en je had in gedachte om dit begin juli 2011 te doen of in mei 2011,
wordt dan mijn reisgenootje tijdens een prachtige safari door Noord-Tanzania, het programma kunnen we uiteraard samen uitzoeken en de kosten vallen mee zolang je maar met minstens 2personen bent.
interesse? mail me zo snel mogelijk naar s.sterk@home.nl
Groetjes, Sven(18)