**In september zou ik graag naar Afrika willen, liever niet alleen of met een groepsreis. Daarom ben ik opzoek naar een reisgenoot. Het liefst zou ik naar Tanzania/ Oeganda of Zuid Afrika willen, maar sta ook open voor andere ideeën.
Ik ben 27 jaar en werk in de hulpverlening. Het liefst zou ik in september willen vertrekken voor 3 a 4 weken. Mail me gerust om wat ideeën uit te wisselen!
Heb je geprobeerd een persoonlijk berichtje te sturen, maar je mailbox is vol. Als je wat berichtjes verwijderd (evt ook verzonden berichtjes, kan ik het je alsnog mailen.
Groetjes Marriette
Hoi!
Ik ga in september/oktober richting het continent Afrika. Ik keer sowieso terug naar mijn geliefde Zambia, maar ik wil eventueel ook nog andere landen aan doen deze keer. Ik weet niet of dit dezelfde als jij gaan zijn, maar ik ben in elk geval wel benieuwd naar je plannen.
Groetjes,
Jennifer
Hallo,
Wil je mee naar zuid Tanzania met een groepje, twee dames en twee heren ?
We gaan in 22 September 2014, eerst Safari 10 dg en dan naar Zanzibar of heb je al wat gevonden ?
groetjes, Eduard.
Hallo Sanne,
Heb je nog gekeken naar de site van brendafrica ?
Ik wil je gerust nog het één of ander uitleggen, maar als je geen interesse hebt heeft het verder geen zin.
Wij zoeken nog één of twee personen die mee willen naar zuid Tanzania.
Toch belangstelling stuur me maar een pb berichtje!