Graag wil ik naar Afrika na de zomer, maar niet alleen.
Ik zat te denken aan ± 3 weken Zuid Afrika, Gambia, Senegal, Uganda, Ghana, Tanzania, Kenia, Mozambique…Ik sta voor alles open.
Zijn er mensen die hetzelfde plan hebben? Het lijkt me leuk om met iemand of een groepje te gaan! Een mix van natuur, cultuur, strand, avontuur zou perfect zijn!
Ik heb al eens eerder gereisd naar Midden Amerika en Brazilie, met een reisgenoot.
Zijn er mensen die hetzelfde plan hebben? Stuur dan een berichtje!
Je plannen klinken goed!
Ik ben zelf ook van plan om te gaan backpacken vanaf augustus/september. Had jij al een idee welke maand je wilt vertrekken?
Ik heb ook al eerder gereisd in Australia en NZ.
De maanden september en oktober wil ik reizen door Madagaskar. Hoewel dit (ei)land niet op jouw lijstje staat, kan je er misschien eens naar kijken om (gedeeltelijk) samen Madagaskar te ontdekken.
Januari t/m maart wil ik via Mozambique en Malawai naar Zuid-Afrika, maar misschien zijn deze maanden te ver weg voor je.
Ik zit ook te denken aan 3 tot 4 weken na de zomer. Senegal, Gambia of Tanzania. Het lijkt me fantastisch om een safari mee te maken bijvoorbeeld. Ik woon trouwens ook in Groningen. Een paar jaar geleden ben ik door Azië gereisd. De eerste vier weken samen met een reisgenoot, daarna alleen.
Qua werk moet ik een en ander nog wel regelen. Ik werk in het toerisme dus ben aan het laagseizoen gebonden.
Een safari zou ik ook zeker willen doen! Aan welke maand zat je te denken? Die landen spreken mij ook aan! Ik heb mij er verder nog niet heel erg in verdiept, dus ik weet nog niet waar ik het liefst naar toe zou willen.
Er is wel een duidelijk verschil tussen Senegal en Gambia enerzijds, en Tanzania/Kenia anderzijds.
Zelf lijkt het mij fantastisch om met gelijkgestemden in september weer terug te gaan naar Tanzania. Eerst een stuk safari om vervolgens nog te gaan relaxen op Zanzibar. Dit heb ik in 2009 ook gedaan.
Hallo,
Ik wil ook graag in september/oktober/november door Zuidelijk-afrika reizen. Ik heb nog geen specifieke landen waar ik heen zou willen.
Heb je ondertussen al een reismaatje? Anders zou ik graag een deel van de reis met je meereizen.
Ik ben 23 en kom uit de buurt van Hoorn.
(ook als de anderen die op dit bericht hebben nog geen reismaatje hebben, ik zoek nog iemand!)
Groetjes Hilde
Hallo Hilde! Wat leuk! Ik heb nog niemand gevonden! Ben ook aan hetkijken naar andere opties, maar nog niet echt iets gevonden. Hoe lang zou jewillen gaan? Ik zou namelijk maximaal 3 weken kunnen gaan, ivm werk.
Groetjes!
Hoii, ik wil wel wat langer dan 3 weken, maar dan zou ik misschien de eerste 3 weken met jou kunnen reizen. Mij lijkt het bijvoorbeeld heel leuk om met de baz-bus (een hop on hop off bus) door zuid afrika te reizen van kaapstad naar johannesburg. Ik weet alleen niet of je dat in 3 weken redt, en of jij dat leuk vindt. Heb jij misschien nog andere ideeën? Hoe oud ben je trouwens en waar woon je? Misschien kun je je emailadres of nummer sturen dan is het wat makkelijker communiceren.
Groetjes Hilde
Ik wil in eind november 3 weken door Zuid Afrika/Lesotho reizen en ik zoek ook nog een reisgenoot, dus als je nog niemand hebt.
Ik wil zelf een route samenstellen, het belangrijkst vind ik om een aantal dagen op safari te gaan, verder ben ik overal voor in.