Ik ben een 32 jarige vrouw maar ik gedraag mij een stuk jonger Ik studeer weer (Deeltijd HBO)en daardoor zit ik aan de zomervakantie vast om weer te kunnen reizen. Ik wil graag eind juni of begin juli vertrekken naar Zuid-Afrika. Daar wil ik vier weken rond reizen van Kaapstad naar Johannesburg (of andersom). Ik heb nog geen concrete plannen. Ik sta nog geheel open voor verschillende opties.
Ik heb enige reiservaring (India, China, Marokko, Suriname). Ik houd ervan om low budget te gaan met af en toe een ‘verwen dag’. Ik wil in ieder geval zwemmen met haaien, een park bezoeken en duiken.
Ik houd van avontuur, de natuur, sport en gezelligheid!
Het mooiste zou zijn om een 4X4 te huren. Dit is voordeliger wanneer hier drie of vier mensen beschikbaar voor zijn.
Zijn er meer mensen die in die periode heen gaan en eventueel wat tijd samen willen door brengen of met een 4X4 willen reizen?
Ik denk eover om naar Madagaskar te gaan in die periode. Mocht je zin hebben om mee te gaan?
Ik ben een meid van 28, vorig jaar 6 maanden wezen backpacken in Azie en Australie dus ook de nodige ervaring. Mijn idee van
reizen is low budget en een goede combi van cultuur snuiven en relaxen.
Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag.
Wat gaaf dat je dit wilt doen! Zelf ben ik 36, maar voel me ook een stuk jonger Ik houd ook van avontuur, natuur, sport en gezelligheid, dus jouw bericht sprak me direct aan! Ik had juist mijn zinnen gezet op Zanzibar en Tanzania. Aangezien ik aardrijkskundedocent ben op een middelbare school zit ik ook aan de zomervakantie vast. Daarentegen heb ik dan wel zo’n 4/5 weken waarin ik mijn grootste hobby, reizen, kan uitvoeren!
Heb heel wat reiservaring (een jaar rondgereisd door Zuid- en Midden- Amerika, verder door India, Indonesië, VS, Marokko en Europa).
Heb je ondertussen al een reisgenoot gevonden? Ben wel benieuwd naar jouw plannen. Madagaskar lijkt me ook geweldig trouwens! Bij mij staat nog niets vast, dus wie weet?!