Reisgenote gezocht: Rondreis door Zuid-Afrika voor ong. 4 weken in September!

Hallo ! :smile:

Zal me even voorstellen : Ik ben Sara, 27 jaar en ik kom uit Rotterdam. Ik ben van plan om in September naar Zuid-Afrika te gaan voor een paar weken. Alleen kan niemand in mijn vriendenkring of familie mee, dus ben erg benieuwd of ik via deze weg een leuk reisgenootje kan vinden…

Ik ben een ondernemend typje, hou erg van avontuur en nieuwe dingen ontekken…(Ben spontaan en een vrolijk persoon… :slight_smile:
Heb al best veel landen bezocht, o.a. Midden-Amerika, Cuba, Mexico…
Ben wel van plan om veel te zien en te reizen in Zuid-Afrika, maar heb nog geen route ofzo gepland …

Stuur me een bericht als je intresse hebt…:biggrin: ( sara_0509@live.nl

Ciao!!

Sara

Hai Sara!
Er is een berichtje onderweg…We hebben ongeveer dezelfde plannen namelijk:smile:!
Had ook al met Denise gemaild…
gr Eva

Hoi Sara!
Jammer dat je in september gaat! Anders had je mij in december in Durban kunnen oppikken! Je klinkt als een leuk reisgenootje! :wink: Succes met je zoektocht & maak er een mooie reis van!
Marieke

klinkt leuk…zijn de plannen al gevorderd? enig zicht al op benodigd budget? ik ben onervaren wat dat betreft en low bud-get genoodzaakt.

Hallo Sara,

Zuid-Afrika 4 weken klinkt prima! Ben Marjolein 28 jaar, hou van shoppen, uitgaan, lezen, lekker eten en reizen uiteraard. Mocht je nog op zoek zijn naar een reisgenoot, laat het me weten!

Gr. Marjolein

Hoi Marjolein,

Bedankt voor je berichtje. Maar ik vraag me af of je serieus op zoek bent naar een reisgenoot richting zuid-afrika… want als ik in je berichten kijk, dan zie ik dat je bijna op elke oproep wel reageert… Ben je wel serieus op zoek??

Groetjes,
Sara

heey Reislustigen!

Was ook opzoek naar een mooie rondreis voor van de zomer! Alleen ging mijn interesse uit naar midden amerika…
tot ik deze reis tegen kwam…
http://www.baobab.nl/packagedataprice.asp?PackageCode=621&dmPar=Reizen+naar+Mozambique%2C+Malawi+%26+Zambia+Actiereis
Voor dat geld kun je zo’n reis gewoon niet achterwege laten… :wereld:

Misschien een ideetje voor jullie…?

Groetjes Anouk!