Zuid Amerika - Zuid Afrika, low budget?

Halloo! ik ben 18 jaar (m) en wil van de zomer 2007 voor ong. een maand naar of zuid-amerika of zuid-afrika!! leuk rondtrekken voor weinig geld en mooie dingen zien en beleven!
Hierbij is een reisgenoot altijd leuk en handig! :smirk:
misschien tussen de 17-25 jr ! man/vrouw onbelangrijk

Interesse? reageer dan…(wil je naar een andere bestemming met low budget…wie weet ook leuk!!)

Groetjes!:biggrin:

Hey Hallo!!

Ik ga deze zomer naar Zuid Afrika. 3 juli vertrek ik, dan ga ik 2 projecten van 2 weken doen bij Activity International. (totaal van 4 weken dus) Daarna wil ik twee weken rondreizen van Kaapstad via de oostkust terug naar Johannesburg. Ik zoek hier nog een reismaatje voor. En ben zeker voor het low-budget idee, omdat die projecten nogal erg duur zijn.

Lijkt het je wat, reageer dan even. Je kan ook mailen: [EMAIL=“gewennie_3@hotmail.com”]gewennie_3@hotmail.com
Ik kan alleen van 1 augustus tot 12 augustus rondreizen, want 13 aug gaat mijn vliegtuig naar Ghana. Op naar het volgende project! :thumbsup:

doei
wendy

Hey!

Ik ga van 22 juni tot 10 augustus naar Peru en Bolivia. Moet voor 1 september weer terug zijn i.v.m. studie. Ik ga de eerste 4 week Spaanse les in Cusco volgen en tegelijk vrijwilligerswerk doen. Die andere 3 week wou ik dus gaan reizen. Ik heb alles al geregeld dus als je niet precies op die datum kan kunnen we ook ergens afspreken in Cusco.
Je kan als je interesse / vragen hebt ook mailen naar [EMAIL=“klink_richard@hotmail.com”]klink_richard@hotmail.com

Groet, Richard

Hey
Ik ben 21 jaar.
Ik ben van plan om tegen Oktober,November 2008. Te reizen door Argentinië, Brazilië en Peru.
Iemand met ongeveer de zelfde visie? [EMAIL=“Anitavorstenbosch00@hotmail.com”]Anitavorstenbosch00@hotmail.com
Groetjes Anita

Hee,

Ik heb net 5 weken rondgereisd door Europa en eigenlijk wil ik nog wel iets doen deze zomer. Voordat ik voor 3 jaar weer in de schoolbanken kruip.
Ik ben 19jaar, in augustus 20 en zou erg graag naar Afrika willen voor een paar weken.
Heb dus al wel wat reis-ervaring en ja als je eenmaal het virus te pakken hebt, kom je er moeilijk weer vanaf :stuck_out_tongue:
Ik ga na de zomer Pedagogiek studeren, dus moet wel eind Augustus huis waarts keren.

Jitske.

Hoi!
Droom er al jaeren van om door Zuid-Afrika te reizen!deze zomer wil ik het waar gaan maken…ik heb begin augustus 3 weken vakantie dus zou dan wel op reis kunnen!
O ja ik ben zelf 20 jaar!
Groetjes Inge