Reisgenoot gezocht voor zomer 2007

Hoi!

Ik ben 23 jaar, Belgisch maar studeer/woon in Rotterdam waar ik geschiedenis studeer. Ik wil deze zomer er graag ook weer even tussenuit. Vorig jaar ben ik 4 maanden in Zuidoostazie geweest dus Azie haal ik even van de lijst, net als Australie want daar wil ik in 2008 heen :slight_smile:

Sowieso heb ik al 2 weken vrij van mijn werk, maar ik wil zeker langer vrij nemen. Zolang het maar in de periode juli-augustus valt en niet langer dan 4 weken. Ook een stukje meereizen met iemand die langer onderweg is kan natuurlijk. Wat de bestemmingen betreft, heb ik nog niet echt een idee. Ik wil heel graag eens naar Marokko, maar binnen Europa zijn er nog veel bestemmingen waar ik heen wil. Net als buiten Europa … Er is zoveel te zien en doen! Low-budget staat wel voorop.
Ik wil dus gaan rondtrekken, op een rustig tempo. Ik hou van cultuur en natuur maar ook even luieren en een feestje. Dus, wie heeft er al plannen of ook nog helemaal geen, ik hoor het graag van je!

groetjes
Anke

Hoi Anke,

Ik zat er deze zomer over te denken om wat in oost-europa te doen. Low-budget is inderdaad het sleutelwoord, net als cultuur en natuur. Zeker in de ongerepte oerbossen van Polen, de bergen in Slovenië en de pittoreske stadjes in Bulgarije of Roemenië. Ikzelf kan 3 weken aaneengesloten vrij krijgen van mijn werk, dus dat is wat mij betreft ook de maximale termijn. Lijkt het je wat? Mail me dan!

Ah ja, en even voor de persoonlijke details: Ik (m) ben 23 jaar, woon inmiddels weer in Noord-Brabant en studeer dit jaar af.

Hoi anke, Ik ben van plan om naar Zuid-Afrika te gaan voor ongeveer 4 weken en dan van Kaapstad naar Johannesburg te reizen. Ik wil ook lowbudget reizen en slapen in goedkope hostels enz. Ik ben zelf 18 en tijdelijk gestopt met mijn studie, vandaar dat ik een mooie reis wil maken. Groetjes Myrthe

Hoi Anke,
ook ik ben voor deze zomer op zoek naar een reisgenoot. Ik ben 23 jaar en Nederlandse, maar ik studeer taal- en letterkunde in Antwerpen. De afgelopen jaren ben ik steeds alleen op vakantie gegaan, maar dat begint wat ongezellig te worden. Bovendien worden de bestemmingen waar ik heen wil steeds avontuurlijker… (ik bedoel, wat minder prettig om alleen door te reizen)
Dit jaar zou ik graag naar noord-Afrika of eventueel oost-Europa gaan. Het liefst maak ik een rondreis, de minder bekende plekken opzoeken.
Lijkt het je wat/meer weten? stuur even een mailtje!

Vele groetjes
Nikki

Hoi,

ben je nog op zoek naar reisgenotes? Ik (student, v) ga naar Kreta (periode eind juli- eind augustus)

Interesse hoor ik het graag

mail: l _ berghaan @ orange . nl (aan elkaar)

gr, Lis

Hoi hoi,

En nog plannen voor de vakantie? Mij lijkt Thailand geweldig…?
Ben gewoon ff benieuwd of je al iets gevonden hebt…

Ciao!

Hoi Anki,
Ik zelf…zit al een tijdje in Polen…en ik las in de comments dat er nog een paar geinteresseerde waren in O-Europa…Dus Polen, slowakije en op naar Romenie…Ik heb een oude 4x4 dus we kunnen ook non asfalt nemen…in betreffende landen…avontuur dus…er kunnen 3 pers. mee in de 4x4…en voor mij is low-budjet…ook van belang…alles op het imperiaal en go…7 july t’m 14 augustus

Interesse ?: mail me maar alex.bolte@gmail.com

Groet Alex

ik ben sandra,16 jaar en woon in a’dam.ik heb vanaf volgende week vrij en aangezien hoe het weer is wil wel heel graag weg.omdat dit me eerste keer is dat ik op vakantie ga wil ik met iemand mee en graag iemand die wat ouder is.ik ben best volwassen voor me leeftijd dus als je het niet erg vind dat ik 16 bent,kunnen we samen gaan.ik wil graag naar portugal,italie(het liefst),frankrijk,spanje,belgie,griekland of kroatie.mijn ouders vinden het toch better als ik met iemand mee gaat.ik hoor graag van je mijn msn is icygirl_7@hotmail.com.
groetjes,sandra