Reisgenoot gezocht voor low-budget avontuur

Ik ben Sanne, 19 jaar oud en was van plan dit 'school’jaar veel te gaan reizen. vorige oktober ben ik gestart met de treinreis amsterdam-hongkong samen met mij vriend en vond dit super gaaf.
De bedoeling was dat ik de reis zou voortzetten alleen maar door omstandigheden was ik voor de kerst weer in Nederland. De zin in avondtuur begint toch wel weer erg te kriebelen maar ik zou het liefst niet meer alleen reizen.
Mijn bestemming is niet zo belangrijk, wel hou ik van veel overland, en lowbudget reizen. Niet alleen om geld te besparen maar ook omdat je zo echt in een land staat.

Is er iemand die zich hier een beetje in herkent en samen met mij binnekort op pad te gaan?

Heey Sanne,

Ben van plan om in maart/april naar de Verenigde Staten te gaan om daar rond te reizen, wilde de meeste grote steden bezoeken, nationale parken etc,
Daar bijv een auto kopen, in hostels overnachten, zat te denken aan 3 maanden fzo, laat maar weten wat je ervan vindt!

groetjes, Mark (21)

Hey,

ik benn plan om rond september weg te gaan naar zuid oost azie. Zo wil ik graag naar cambodje vietnam nepal en tibet. Ik reis graag lowbudget en probeer in contact te komen met locals.

groetjes

Hoi,

Ik wil rond mei/juni gaan rondtrekken door heel Europa, veel zien en doen en ook wel momenten van rust en hangen op het strand of in een mooie park of op een berg ofzo.
Ik ben 19jaar, avontuurlijk, sociaal en flexibel. Reizen vind ik geweldig en ik wil zoveel mogelijk zien in mijn leven.
Ik wil voor een aantal weken gaan rondtrekken.

Spreekt dit je aan? Mail me dan even; [EMAIL=“jitsketje@hotmail.com”]jitsketje@hotmail.com

Groetjes,
jitske.

Hi
Ik wil van de zomer, waarschijnlijk in juli, gaan backpacken door Turkije en ik zoek nog iemand om mee te gaan.
Ik had al een topic staan, dus voor uitgebreidere info verwijs ik je daar naartoe: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=46677
Als dit je aanspreekt hoor ik graag van je.
Groetjes,
Denise

Hoihoi!
Ik herken het helemaal, bij mij begint de avontuurlijkheidsdrang ook te komen…dus ik herken het;) Vooral Azie trekt me erg, en zolang het low-budget is is het prima denk ik…mss kunnen we verder praten op msn of iets dergelijks? praat wat makkelijker…ik ben btw Sander,20jaar studeer en zit op kamers… mn msn is: [EMAIL=“sander_hees@hotmail.com”]sander_hees@hotmail.com
Tot snel hopelijk…
X Sander

Heey sanne
Ik ben Sylvana, ben 20 jaar duss komen we wel overheen…
Ik begrijp zeker wat je bedoelt ik wil dolgraag weg deze zomer!!!
Ik ben zelf vorig jaar naar Portugal geweest en heb daar gewerkt en gewoond. Ook met omstandigheden. Maar ik heb zelf nooit een doorreis gemaakt. En dat is wat mij super gaaf lijkt!!! Maar voor hoelang wil je weg en wat is je richting waar je naartoe wilt???
Let me know
Groetjes Sylvana

hee sanne! heb je al wat meer concrete plannen gemaakt?
stel je hebt besloten richting india te gaan! laat me dat dan ff weten!!
ik heb zelf een reis geboekt vanaf 19 april t/m 21 juni en zoek nog reisgenootjes om samen een low-budget avontuur te beleven!!

groetjess!

wij zijn Bart (23) en Dorine (20) en gaan in mei/juni beginnen aan een rondreis doorheen europa (voor minstens 6 maanden) en zoeken nog mensen / een koppel etc. om ons te vergezellen.

wij hebben zelf een nostalgisch VW minibusje dat ingericht is als camper.
het zou tof zijn om samen met enkele leeftijdsgenoten (tss 18 - 35) te vertrekken die zelf ook over een busje/caravan beschikken.

liefst zouden we met Frankrijk beginnen, ook omdat ik (bart) op mezelf aan het leren surfen ben en dit de ideale kans is om me daarin te verdiepen.

ben je zelf avontuurlijk, trek je je plan en hou je van reizen?
ben je de dagelijkse sleur even beu en wil je van je leven eerst nog wat genieten zolang je nog jong bent?

we weten dat dit een grote stap is maar grote stappen zijn er om te maken nu je nog kan!
pas je in dit profiel en wil je ons graag contacteren? treuzel niet want het is nog maar 2 maanden…

gsm bart: 0496/43.12.21
email: [EMAIL=“bart.oris@pandora.be”]bart.oris@pandora.be

wil je een foto van ons zien, kijk dan op onderstaande link:
http://users.pandora.be/bart.oris/reis/

Tangerine, ik raad jullie aan (als je wilt leren surfen of jezelf dat leert) om langs de surfdorpjes/stadjes moliets en hossegor te gaan. Echte aanrader. In mimizan wordt ook veel gesurft maar is wat drukker. gr

Jimmy Biesebroek

Hey, Hallo mede avonturiers :dag:

Mijn bedoeling is om rond juni, julie te vertrekken naar Zuid Afrika
Ik ga daar verlopig voor 2 jaar naartoe, heb via mij pa een huis
daar kunnen bemachtigen :smiley: :smiley: ben zoooo happy!!!
Mijn droom komt eidelijk uit, maar ben er wel jaren al mee bezig geweest!
Bloed, zweet en tranen.
Maargoed ik heb daar 3 slaapkamers en als er mensen zijn die het gezellig
vinden om een tijdje daar te logeren zijn ze van harte welkom :smiley:

Greets Jimmy

Hi Jimmy,

Ik ga van 14 december 2010 t/m 7 mei 2011 weer naar Afrika. Heb een ticket geboekt vanaf Cape Town en terug vanaf Nairobi.
Ik vroeg me af of je nog in Zuid Afrika bent? Waar je woont? Heb je nog mensen van de bovenstaande berichtjes mogen ontvangen? :slight_smile:
Lijkt me interessant om te meeten.