Mijn naam is Josien en ik ga een wereldreis maken:) Nou vind ik het wel leuk om dit (gedeeltelijk) met iemand samen te doen. Ik heb geen strenge eisen waaraan je hoeft te voldoen,maar een beetje dezelfde wensen hebben is handig. Midden-Oosten-Azie-Zuid/midden Amerika wil ik graag zien.Er zitten wat landen tussen waar menig Nederlander huiverig voor is,bijvoorbeeld Marokko/Iran/Egypte/Colombia. Dus je moet niet te bang aangelegd zijn,avontuurlijk ingesteld zijn en LOW BUDGET de wereld rond willen gaan. Werken voor slaapplaatsen/eten, couchsurfen…etc.
Ik wil in januari/februari 2011 vertrekken voor minimaal een jaar.
Ik, Anouk 27 jaar uit Nijmegen, heb ook plannen om te gaan backpacken. Ik heb van 31-01-11 t/m 10/4/11 vrij ( 10 weken) om te reizen. Misschien is het leuk om een deel van je reis samen te doen? ik ben ook nog op zoek naar (een) reisgeno(o)te(n)!! Ik heb nog niets geboekt en nog geen concrete plannen alleen dat ik naar Zuid Amerika wil… Ik ben in Thailand/australie/bali/vietnam geweest dus nu het andere continent.
Ik ben voor alles in leuke dingen zien/doen, lekker stappen/ op t strand liggen en actieve dingen ondernemen.
Maar zou het wel leuker vinden als ik het samen met iemand kan doen!!
Dus als het je wat lijkt hoor ik wel van je!
Hoi Josien,
Lijkt me leuk om te weten hoe het je gaat in het verre buitenland.
Persoonlijk ga ik liever alleen, heb je tenminste geen last van gezeur over de hitte en het eten.
Josien ga gewoon wat boeken waar je je goed bij voelt en daarna voel je je heel tevreden
Theo
Wow dat klinkt te gek. Ik ben zelf ook na aan het denken over een low budget reis en liefst wel ver weg. Couchsurfen heeft helemaal mijn hart gestolen en ik ben ook niet bang voor een beetje werken.
Januari/ februari geeft mij nog tijd om wat te sparen. Mag ik vragen wat jou budget is?
Net als Anouk ben ik 27 en kom ik uit Nijmegen Misschien is het sowieso leuk om reis-ideeën uit te wisselen.
Wat is dat toch met die Nijmegenaren! :wereld:
Maar leuk dat je ook de plannen hebt om te gaan reizen!
MIjn budget is ongeveer 10.000 voor een jaar. Het is niet voldoende,maar ik wil dan hier en daar ook zeker wat gaan werken, en wat al duidelijk was; LOW BUDGET,en het liefst alleen maar couchsurfen.
Ik zal even de landen opsommen die ik wil zien,ga ik ook nog even in mijn oproepbericht neerzetten,want anders hoor ik straks;waaaaaaaaaat Iran,of neeeeeeeeee geen Egypte!!
Egypte,Marokko,Turkije,Iran,Rusland,India,Nepal/Tibet,Vietnam,China,Japan,Mexico
Guatemala,Venezuela,Colombia,Chili,Peru,Argentinie en Brazilie. uiteraard niet in deze volgorde.
Ik moet het allemaal nog wat uitzoeken en kijken of dit wel haalbaar is.
Hoe lang wil jij weg en wanneer? En zeg je je baan/huis op,wat ga je allemaal doen? Zullen we via de mail verder praten?
[EMAIL=“josienhillebrands@hotmail.com”]josienhillebrands@hotmail.com
ik heb er zo ontzettend veel zin in,kan eigenlijk helemaal niet meer zo lang wachten!
We zouden best eens iets af kunnen spreken binnenkort om leuke ideeen uit te wisselen! Dat mag best in de stad van Frank Boeijen! groot fan!
Eerst maar eens wat mailen; [EMAIL=“josienhillebrands@hotmail.com”]josienhillebrands@hotmail.com