Reisgenootje gezocht vanaf september 2010

Dag lieve mensen van dit Forum.

Ik ben niet heel bekend op dit forum maar toch doe ik graag een oproepje.

Ik ben Joanna, 21 jaar oud (studente Biologie) en dit jaar neem ik een jaar pauze omdat ik graag wil reizen. Ik plan vanaf September ergens heen te gaan en wil een reisje maken van ongeveer twee maand (Ik moet ergens in november terug, we kunnen altijd nog overleggen). Ik ben erg benieuwd of iemand in deze periode zin heeft om mee te gaan. Plannen over waarheen heb ik nog niet, ik sta heel erg open voor ideen We kunnen altijd samen kijken naar onze interesses en er samen uitkomen, ik ben erg flexibel. Ik ben alleen wel van plan om lekker veel te gaan Couchsurfen, eventueel soms een hostel te nemen. Lekker reizen en mensen ontmoeten.

Wanneer je dit aanspreekt of je weet iemand die met mij me zou willen; Ik zou het erg graag willen weten.

(Zelf ben ik heel spontaan, vrolijk, houd van gezond eten, mensen, praten en heb veel interesses). Ik wil erg graag genieten nu het nog kan; voordat mijn leven vast zit met werk en al van dat soort dingen.

Hai,
Ik wil ook graag reizen vanaf september voor twee maanden. Ik wilde graag in Canada beginnen en dan de West kant van Amerika te bezoeken en dan nog naar Brazilie. Dit wil ik ook low budget houden en dus ook veel gebruik maken van coachsurfen. Lijkt dit je wat?

Groetjes,
Manon

Lieve mensen

Ik was nog vergeten te zeggen±
Ik ga vandaag op vakantie, kom 8 augustus terug.
Maar alle berichtjes zijn welkom, en ik zal gauw antwoorden wanneer ik terug ben. Dus twijfel vooral niet om wat te sturen

Hoi Joanna,

Ik wil rond 10 oktober vertrekken naar Maleisië, misschien heb je zin om mee te gaan?

Groetjes Coby

ik ben van 15 sept t/m 18 oktober in cambodja voor ontwikkelingswerk. In de weekenden ben ik vrij en wil ik cambodja verder bezoeken, ankor wat tempels, olifanten rit en naar varen over de mekong naar vietnam.
Misschien kunnen we elkaar ontmoeten daar?

groeten, debbie