Reisgenootje gezocht vanaf september 2010

Dag lieve mensen van dit Forum.

Ik ben niet heel bekend op dit forum maar toch doe ik graag een oproepje.

Ik ben Joanna, 21 jaar oud (studente Biologie) en dit jaar neem ik een jaar pauze omdat ik graag wil reizen. Ik plan vanaf September ergens heen te gaan en wil een reisje maken van ongeveer twee maand (Ik moet ergens in november terug, we kunnen altijd nog overleggen). Ik ben erg benieuwd of iemand in deze periode zin heeft om mee te gaan. Plannen over waarheen heb ik nog niet, ik sta heel erg open voor ideen We kunnen altijd samen kijken naar onze interesses en er samen uitkomen, ik ben erg flexibel. Ik ben alleen wel van plan om lekker veel te gaan Couchsurfen, eventueel soms een hostel te nemen. Lekker reizen en mensen ontmoeten.

Wanneer je dit aanspreekt of je weet iemand die met mij me zou willen; Ik zou het erg graag willen weten.

(Zelf ben ik heel spontaan, vrolijk, houd van gezond eten, mensen, praten en heb veel interesses). Ik wil erg graag genieten nu het nog kan; voordat mijn leven vast zit met werk en al van dat soort dingen.

Hai,
Ik wil ook graag reizen vanaf september voor twee maanden. Ik wilde graag in Canada beginnen en dan de West kant van Amerika te bezoeken en dan nog naar Brazilie. Dit wil ik ook low budget houden en dus ook veel gebruik maken van coachsurfen. Lijkt dit je wat?

Groetjes,
Manon

Lieve mensen

Ik was nog vergeten te zeggen±
Ik ga vandaag op vakantie, kom 8 augustus terug.
Maar alle berichtjes zijn welkom, en ik zal gauw antwoorden wanneer ik terug ben. Dus twijfel vooral niet om wat te sturen

Hoi Joanna,

Ik wil rond 10 oktober vertrekken naar Maleisië, misschien heb je zin om mee te gaan?

Groetjes Coby

ik ben van 15 sept t/m 18 oktober in cambodja voor ontwikkelingswerk. In de weekenden ben ik vrij en wil ik cambodja verder bezoeken, ankor wat tempels, olifanten rit en naar varen over de mekong naar vietnam.
Misschien kunnen we elkaar ontmoeten daar?

groeten, debbie

Hoi Joanna,

Leuk dat je rond wilt reizen. Heb je al een aantal ideeen opgedaan?

Ik ga van 29 september tm 22 oktober naar Thailand. Heb ook nog niemand om mee te gaan. Wil daar inderdaad low budget rondreizen, maar erg veel van de cultuur en natuur opsnuiven.

Zelf heb ik me een aantal maanden ook ingeschreven op een site van couchsurfen, zo kun je low budget ergens verblijven en krijg je ook heel veel inside informatie over gebruiken, feesten, cultuur, etc. Lijkt mij echt super.

Verder gewoon veel rond trekken en af en toe lekker uitrusten op een prachtig strand.

Ik ben zelf 25 jaar, werk in de jeugdzorg en vind het eigenlijk sowieso belangrijk om elk jaar een maand er tussen uit te gaan en rond te reizen haha. Zo kun je even uit de dagelijkse routine stappen en genieten van nieuwe indrukken, mensen, gebruiken, etc. Heb al wel wat contacten hier met mensen op de site gehad, maar nog niemand concreet om mee te gaan.

Ben benieuwd of je Thailand wat lijkt en hoor graag van je.

Groetjes

Janneke