Ik ben niet heel bekend op dit forum maar toch doe ik graag een oproepje.
Ik ben Joanna, 21 jaar oud (studente Biologie) en dit jaar neem ik een jaar pauze omdat ik graag wil reizen. Ik plan vanaf September ergens heen te gaan en wil een reisje maken van ongeveer twee maand (Ik moet ergens in november terug, we kunnen altijd nog overleggen). Ik ben erg benieuwd of iemand in deze periode zin heeft om mee te gaan.** Plannen over waarheen heb ik nog niet, ik sta heel erg open voor ideen** We kunnen altijd samen kijken naar onze interesses en er samen uitkomen, ik ben erg flexibel. Ik ben alleen wel van plan om lekker veel te gaan Couchsurfen, eventueel soms een hostel te nemen. Lekker reizen en mensen ontmoeten.
Wanneer je dit aanspreekt of je weet iemand die met mij me zou willen; Ik zou het erg graag willen weten.
(Zelf ben ik heel spontaan, vrolijk, houd van gezond eten, mensen, praten en heb veel interesses). Ik wil erg graag genieten nu het nog kan; voordat mijn leven vast zit met werk en al van dat soort dingen.
Ik was nog vergeten te zeggen±
Ik ga vandaag op vakantie, kom 8 augustus terug.
Maar alle berichtjes zijn welkom, en ik zal gauw antwoorden wanneer ik terug ben. Dus twijfel vooral niet om wat te sturen
Heej, heb je al concrete plannen?
Ik wil ook graag iets ondernemen in september. (Ik kan vanaf 10 september…) voor een aantal weken. Het lijkt me leuk om richting Italië te gaan…? (Daar is het in september wel mooi weer)
Als je het leuk lijkt om samen wat te bedenken kunnen we dat verder via prive bericht doen…
Ik ben ook van plan zo rond die tijd te gaan.Interrail lijk me heel erg leuk, in combinatie met Couchsurfen. Ik weet alleen niet of ik naar Italie wil, wil misschien meer van het Oosten zien, een beetje Zwitserland, Griekenland misschien… Laat je me je plannen weten?
Zijn er nog andere mensen die rond midden September zin hebben om te liften-interrailen? Of een combinatie van die twee~? Eerst liften zover we kunnen,en dan een interrail pas kopen en langzamerhand terug naar NL gaan. Interrail maakt toch gebruik van de langzamere treinen, en om er optimaal gebruik van te maken is het misschien handig om eerst ergens heen te gaan op een andere manier en dan pas een pas te kopen.
Ik ben nog steeds opzoek. Ik ben erg benieuwd!! Laten jullie het snel weten’?
Het lijkt me leuk om te gaan reizen door Europa, maar jij hebt het over coachsurfen, dat dat een grote hobby van je is. Maar daar heb ik niks geen ervaring mee dus wat dat betreft ben ik misschien niet echt een goede reisgenoot voor jou… Maar wat zijn verder je plannen? het lijkt me ook leuk om nog even door Frankrijk te gaan en daar misschien nog te werken als druivenplukker… (is maar een idee)
ik heb je bericht paar keer gelezen:)dacht elke keer wat is Couchsurfen.
ben direkt een onderzoek gaan doen op google youtube…
en mijn conclusie is Couchsurfen is eigelijk een rijke zwerver:D
en het spreekt me aan.zelfs da doe ik al heel mijn leveeeenn.
maar wist niet dat ze daar een naam op haden:D Couchsurfen :ss :)))
ik denk dat we de zelfde intreses hebben als het je aanspreekt laat maar iets achter we zien wel:kus:
haha, ik had geen eens naar de betekenis gekeken en was er vanuit gegaan dat het een variant van surfen was… Ik had er dus ook nog nooit van gehoord… Maar nu ik wat op internet erover gelezen heb, klinkt het inderdaad wel goed!