Ik ben niet heel bekend op dit forum maar toch doe ik graag een oproepje.
Ik ben Joanna, 21 jaar oud (studente Biologie) en dit jaar neem ik een jaar pauze omdat ik graag wil reizen. Ik plan vanaf September ergens heen te gaan en wil een reisje maken van ongeveer twee maand (Ik moet ergens in november terug, we kunnen altijd nog overleggen). Ik ben erg benieuwd of iemand in deze periode zin heeft om mee te gaan.** Plannen over waarheen heb ik nog niet, ik sta heel erg open voor ideen** We kunnen altijd samen kijken naar onze interesses en er samen uitkomen, ik ben erg flexibel. Ik ben alleen wel van plan om lekker veel te gaan Couchsurfen, eventueel soms een hostel te nemen. Lekker reizen en mensen ontmoeten.
Wanneer je dit aanspreekt of je weet iemand die met mij me zou willen; Ik zou het erg graag willen weten.
(Zelf ben ik heel spontaan, vrolijk, houd van gezond eten, mensen, praten en heb veel interesses). Ik wil erg graag genieten nu het nog kan; voordat mijn leven vast zit met werk en al van dat soort dingen.
Ik was nog vergeten te zeggen±
Ik ga vandaag op vakantie, kom 8 augustus terug.
Maar alle berichtjes zijn welkom, en ik zal gauw antwoorden wanneer ik terug ben. Dus twijfel vooral niet om wat te sturen
Heej, heb je al concrete plannen?
Ik wil ook graag iets ondernemen in september. (Ik kan vanaf 10 september…) voor een aantal weken. Het lijkt me leuk om richting Italië te gaan…? (Daar is het in september wel mooi weer)
Als je het leuk lijkt om samen wat te bedenken kunnen we dat verder via prive bericht doen…
Ik ben ook van plan zo rond die tijd te gaan.Interrail lijk me heel erg leuk, in combinatie met Couchsurfen. Ik weet alleen niet of ik naar Italie wil, wil misschien meer van het Oosten zien, een beetje Zwitserland, Griekenland misschien… Laat je me je plannen weten?