Reisgenoot heel augustus

Halloo allemaal!

Aangezien ik een beetje het vrijevleugelsvirus te pakken heb, wil ik graag in augustus weg. Waarnaartoe, geen idee, waarom, omdat het leuk is, hoe, maakt me geen reet uit.
Zelf ben ik een 19 jarige student die Illustratie studeert. Iemand leuke gekke avontuurlijke plannetjes?

Groetjes Kiki

He Kiki

Al weg?
zag dat je op mn advertentie hebt gereageerd over mijn roadtrip,
maare je had gelijk beetje laat…
en ontiegelijk duur alles bij mekaar.(sziget)
Heb je al concrete plannen?
je kan als je wilt met mij mee, denk dat het toch zuid europa word. mischien september druiven plukken in frankrijk,
maar hoop over een week of 2 al weg te kunnen. “mischien” gaat een maat van me dan mee naar zuid italie waar we “mischien” al werk voor kost en inwoning hebben.
(oftewel alles staat nog open) wij zijn trouwens ook tekenaars :slight_smile:

HE hoi!

Ik heb al soort van plannen, ik ga backpackend een interrailticket kopen en europa doorcrossen en couchsurfen. Missch kom ik jullie onderweg wel tegen en gaan we een dik feessie bouwen, ons eigen goedkope festivalletje!:smiley:

joehoe!
hoe toevallig, ik had het zelfde als jij, net spontaan bedacht om te gaan interrailen door europa (wilde richting portugal via barcelona ofzo)ik denk: is ff checken op wereldwijzer of er nog meer mensjes zijn met dit geniale plan!
ik heb het nog niet rond, maar ben nu aan bedenken wat en hoe!
ik werk nu nog ff tijdelijk om wat geld bij elkaar te sprokkelen, maar dan ga ik er vantussen!
wat zijn jouw plannen nu?
groetjes nina

p.s ik ben trouwens 22 en woon in amsterdam

toevallig!

Nou ik heb via www.couchsurfing.com een paar mensen gevraagd of ik op hun banken mocht slapen, en ik ga met de interrail van bank naar bank! Banken in duitsland, naar switserland, naar frankrijjk, naar belgie en dan weer terug!
De 5e ga ik ongeveer, als het allemaal doorgaat!