Hoi allemaal!
Ik ben Linda, 20 jaar en ik ben van plan deze zomer door Europa te gaan backpacken. Het plan tot nu toe is interrailen in augustus, maar als je andere ideeën hebt, ik hoor het graag! Het enige probleem tot nu is om iemand te vinden die mee wil, aangezien mijn vrienden het type zon/zee/zuipen vakantie leuker lijken te vinden.
Ik heb zelf nog nooit zoiets gedaan, en ik wil dus nog veel van Europa ontdekken. Ik geen strak plan waarbij je voor iedere stad/land maar 1 dag of zoiets heb, ik wil echt de tijd nemen om dingen te zien. Waar ik naar toe wil, weet ik nog niet echt zeker. Oost-Europa lijkt me heel mooi, maar het lijkt me ook wel weer leuk om dan een combinatie met West-Europa te maken (paar dagen Italië ofzo).
Ik wil wat cultuur zien, en misschien wel wat natuur. Uitgaan vind ik ook wel leuk, maar dat is niet het hoofddoel van de vakantie.
Ik zoek dus reisgeno(o)t(en) (liefst vrouwelijk) die met mij wil(len) gaan interrailen. Ervaring met backpacken is zeker geen vereiste, het lijkt me ook leuk om het met iemand anders te ontdekken. Het liefst iemand van mijn leeftijd (rond de 20) die niet bang is voor een beetje avontuur en met mij Europa wil gaan ontdekken.