Backpack(st)er(s) gezocht voor juli/augustus!

Hoi allemaal!
Ik ben Linda, 20 jaar en ik ben van plan deze zomer door Europa te gaan backpacken. Ik wil het liefst gaan interrailen voor een maand, en misschien langer. Het enige probleem tot nu is om iemand te vinden die mee wil, aangezien mijn vrienden het type zon/zee/zuipen vakantie leuker lijken te vinden.

Ik heb zelf nog nooit zoiets gedaan, en ik wil dus nog veel van Europa ontdekken. Ik geen strak plan waarbij je voor iedere stad/land maar 1 dag of zoiets heb, ik wil echt de tijd nemen om dingen te zien. Landen en steden die ik graag zou willen zien zijn oa: Engeland, Ierland, Italië, Spanje, Praag, Berlijn en Parijs, maar ik zou het ook leuk vinden om een paar dagen op het platteland door te brengen. (overigens hoef ik niet per sé al die landen te zien, ik wil gewoon even aangeven wat voor landen ik zou willen bezoeken). Het lijkt me ook leuk om deze vakantie af te sluiten op Lowlands (17-19 augustus), maar dat is ook nog maar een idee.

Ik zoek dus reisgeno(o)t(en) die met mij wil(len) gaan interrailen. Ervaring met backpacken is zeker geen vereiste, het lijkt me ook leuk om het met iemand anders te ontdekken. Het liefst iemand van mijn leeftijd (rond de 20) die niet bang is voor een beetje avontuur en met mij Europa wil gaan ontdekken.

Hoi

Klinkt interessant! Ik weet nog niet goed wat ik ga doen, maar ik wil wel een flinke tijd in het buitenland doorbrengen.
Ik heb wel wat reiservaring (echt backpacken of interrailen heb ik nog niet gedaan, wel pakte ik al een paar keer eerder de fiets en zag ik wel hoever en waar of in welk land ik uitkwam, soms ook met de fiets in de trein). Slapen midden op een berg, in the middle of nowhere, met enkel een matje en slaapzak is mij ook niet vreemd.

Ik wil wel echt wat zien, en niet constant aan het reizen zijn.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet weet wat er gaat gebeuren de komende maanden (misschien ga ik vrijwilligerswerk doen, ik ben er nog niet helemaal uit), maar backpacken klinkt ook leuk.

Groetjes Thijs (21)

Hoi!

Wat jij beschrijft klinkt erg interessant! Ik ben in de zomer 19 en vind het ook leuk om steden te bekijken en af en toe ook de natuurin te gaan. Vooral Engeland spreekt me erg aan.

Laat me weten wat je ervan vind! Ik heb ook een oproepje op dit forum geplaatst en daar kun je eventueel wat meer info over me vinden :slight_smile:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=33868

Hoi!

Ik wil mdeze zomer ook gaan backpacken met Interrail, maar dan naar Oost-Europa! Ik wil de hele maand augustus gaan en in ieder geval Roemenie en Kroatie bezoeken.
Ik ben een studente van 21 jaar en ga dit jaar ook voor t eerst :slight_smile:
Misschien kan je me mailen wat jouw plannen zijn?

Groetjes
Fimke
[EMAIL=“fimkevellekoop@hotmail.com”]fimkevellekoop@hotmail.com

Hehe, jouw beschrijving lijkt heel erg op een vriendin van mij, Linda :wink: (Die heet trouwens ook zo :P)

Ik ben Bart, word in september 19 en jouw plannen lijken me wel wat. Lekker backpacken/treinen en van alles zien. Ik zou in juni/juli/augustus kunnen, dus tussen de examens en het nieuwe studiejaar in.