Backpacken/interrailen door europa.

Hallo!
Ik ben Esther, 18 jaar en doe volwassenonderwijs en woonachtig in den haag.
Ik wil deze zomer door europa gaan reizen, backpackend en met de trein.
Welke landen precies weet ik nog niet, ik wil namelijk zoveel zien :).
Ik hou van cultuur maar moet niet overdreven worden. Zo wil ik best museums zien en kathedralen en dingen zoals pompeij (als we daar komen). Maar het hoeft niet elke dag. Ik wil het liefst 2 a 3 landen bezoeken in 2/4 weken tijd. Mag meer in minder en vice versa. Zoals je hoort dus heb ik nog eigenlijk niet echt een idee wat ik wil. Qua reisgenoten heb ik gelukkig wel een idee haha. Ik zoek mensen tussen de 18 en 40. Liever geen mannen als ik bijvoorbeeld maar met 1 iemand zou gaan. Maar als we met een groepje zijn is het wel leuk.
Ik ben niet veeleisend als persoonlijkheid, ben voor veel in.
Ik hou ook wel van een dagje niks doen, maar dat moet ook niet te lang worden anders kickt de reislust weer in me op haha.
Ook nog even voor de duidelijkheid ik ben niet op zoek naar een relatie o.i.d ik heb een hele lieve vriend, ik ben gewoon opzoek naar leuke en lieve (je zit toch met elkaar opgescheept) reisgenoten die ook de reislust hebben zoals ik :).
Ik hoop wat mensen te vinden hiervoor ik hoor het vanzelf wel.
Je kan me altijd mailen op: E.dejonge@live.nl als je liever niet hier reageerd.
Zonnige groetjes!:zon02:

Edit: Sorry voor het wat warrige verhaal, ik ben moe haha.

hoi esther! wat jij opgeschreven hebt klopt ook aardig voor mij. Ik ken deze site pas sinds vandaag, ik heb dus nog niet echt vaste plannen voor de zomervakantie! alle verhalen die ik hier lees zijn echt super leuk! ik krijg meteen zin om te gaan :), ik heet nienke en ik ben 18 jaar, ik zit nog op school. Het leukst lijkt het mij om in de vakantie europa door te reizen, het leukste lijkt het mij op dit dan in een groep te doen. Niet dat je in een vreemd land ruzie met je reisgenoot krijgt en alleen verder moet (dat lijkt mij namelijk wel eng, met een groepje klinkt het leuk maar alleen daar moet ik echt niet aan denken). Tijdens vakantie vind ik het leuk om verschillende dingen te doen, niet alleen maar op het strand liggen of alleen maar uit te gaan, maar juist verschillende dingen. Het leukste lijkt het mij om gewoon allemaal verschillende mensen te ontmoeten uit verschillende landen, om misschien wel met met een groepje van 5 mensen uit nederland te vertrekken en met ze 7e terug te komen. Ik heb alleen nog wel veel vragen over bijvoorbeeld overnachten, hoe dat allemaal gaat enzo. en als er iets mis gaat, en hoe dat dan gaat met reizen. Hou me op de hoogte van je plannen! ik heb op de site nog meer mensen gezien met dezelfde plannen als jij, daar moet je anders ook maar eens tussen kijken (als je dat nog niet gedaan heb) als je nog iets over mij wilt weten moet je maar even reageren. Ik zet liever niet alles op internet :stuck_out_tongue: groetjes nienke

Hey Esther,

Nog steeds van plan te gaan interrailen, of heb je al andere plannen gemaakt?
Mail me maar of je nog steeds deze plannen hebt!

Groetjes,
Dean

Hoi,

Het lijkt mij ook erg leuk om te gaan interrailen en ook de dingen die jij noemt, komen wel overeen met wat ik leuk vind in een vakantie.
Ik ben zelf bijna 18 jaar (13 feb. wordt ik 18).
Als je het leuk vind moet je maar een berichtje sturen. Ik zet idd ook liever niet alles op internet.

Groetjes, Iris