Rondreis door Europa (interrail)

Hallo,

Ik ben een Pedagogische Wetenschappen studente aan de Universiteit van Amsterdam. Graag zou ik een mooie reis maken door Europa, helaas zijn er in mijn omgeving niet mensen met dezelfde ambities. In deze reis zou ik willen genieten van verschillende omgevingen, terrasjes, avonden de kroeg in, maar vooral bijzondere (culturele) zaken bezoeken. Heeft er iemand dezelfde droom, maar nog niet de juiste persoon gevonden?

Ik ben druk opzoek naar een gezellig reismaatje die samen met mij een leuke ervaring wilt opdoen. (18-27 jaar).

Liefs, Angela

(Voor meer informatie kan je mij altijd nog een prive berichtje sturen met brandende vragen!)

Ik ben 20 jaar en zoek een reisgenoot/genoten van ongeveer de zelfde leeftijd om via interrail te gaan reizen door europa. Slapen in hostels, en dat gedurende 3 weken(?) Ben opzoek naar wat avontuur, cultuur en misschien ook een dagje aan het strand liggen. De landen die ik in mijn hoofd had waren Engeland, Duitsland,(Melt! festival bezoeken?) Italie, misschien zwitserland… Al mijn vriendinnen zijn al bezet door hun vriendje maar wil toch graag deze tocht maken! Lijkt je dit plan iets? Reageer!

datum is 1 juli tot 23 juli

Eventuele andere datum zou 9 tot 23 september ook kunnen.

Hoi Angela,

Ik lees net je oproepje en bedenk me dat het net zo goed de mijne had kunnen zijn! Ik heb dezelfde ideeën over de reis en ben ook op zoek naar een gezellig iemand (of evt een klein groepje) om bijzondere en leuke dingen mee te maken deze zomer. De manier van rondreizen staat bij mij nog niet helemaal vast, maar interrailen lijkt mij sowieso een prima optie! Weet jij al welke landen/regio’s je wilt bezoeken? Ik zit zelf te denken aan (een deel van) Zuidoost Europa incl. evt. Italie, maar sta absoluut open voor andere ideeën!

In principe heb ik de eerste 3 weken van augustus vakantie, maar ben daarin nog wat flexibel. Ik zit er aan te denken om 2 weken weg te gaan, een derde week is echter bespreekbaar.

Ik ben trouwens 27 jaar en studeer (en werk en woon) ook in Amsterdam en heb zin in een topzomer!

Groetjes, Arjan

Hej allemaal!

Zeer waarschijnlijk ben ik vrij van werk van 29 augustus tot 10 september. In die periode wil ik graag gaan interrailen. Het lijkt me leuk om (deels) met een of enkele reisgenoten samen te reizen. Mijn eerste idee is om naar zuid/ oost europa te gaan. Ik hoor graag of er nog meer interrailers zijn in die periode :slight_smile:
Ik ben trouwens 23 en houd van een afwisselende actieve (reis)vakantie!

Groetjes,
Gaby

Periode is veranderd: 26 juli t/m 8 augustus :slight_smile: ipv 29 augustus t/m 10 september.

Hi Gaby,

Gelukkig heb je de periode veranderd, maar hoop niet dat je hem morgen weer veranderd haha! 26 juli t/m 8 aug. is (denk ik) ook voor mij haalbaar en een afwisselende actieve reisvakantie klinkt mij als muziek in de oren! Volgens mij passen onze plannen tot nu toe perfect op elkaar! :slight_smile: Heb jij trouwens al eens vaker geïnterraild?

Groetjes, Arjan

Ik heb nog geen reisgenoot gevonden en vraag mij af of er nog mensen zijn die zin hebben om zo rond eind juli / begin augustus met mij op pad te gaan!? Voor de ideeën over de reis zie hierboven, maar sta overal nog voor open!

Ikzelf ben een gezellige jongeman van 27 en zoek dus één of meerdere gezellige reisgenootjes. Man of vrouw haalt mij niet uit, dus hoor graag wie interesse heeft…