Goed Gestoorde Europa Reisgenoot Gezocht

>>>>>>>>>>>>>>>>TREKKEN DOOR EUROPA<<<<<<<<<<<<<<<<

ben op zoek naar goed gestoorde reisgenoten, dus geen personen die geen spannende dingen durven te ondernemen of personen die alleen maar kunnen klagen…we zijn tot slot op vakantie…dus genieter dan ook van…

dus ben opzoek naar goed gestoorde reisgenoten, die ook zoals ik graag door europa willen trekken. loop zelf met de gedachten om door Italië, Griekenland en omgeving te trekken. mooie steden, prachtig natuur, drinken,goedkoop overnachten in de vele hostels en jeugdherbergen, tenten, genieten van de prachtigste treintrajecten. gewoon lekker genieten

niet allemaal te gelijk…hahhaah

p.s. ben een 25 jarige spontane, eerlijke, open, gemotiveerde en vooral sportieve student.

>>>>>>>>>>>>>>>>miklostudent@hotmail.com<<<<<<<<<<<<<<<

Ik heb al gereageerd op bovenstaande oproep, maar er kan natuurlijk altijd iets mis gaan: de reis kan al begonnen zijn, of misschien mag ik wel gewoon niet mee, dus hier voor de zekerheid dan ook maar een eigen oproep.

Ook ik ben op zoek naar mensen die mij voor de vakantie willen adopteren.

Aangezien ik deze zomer voor het eerst sinds mijn zesde (ongeveer) eens echt een paar weken vrij heb, en geen enkele verplichting verder, dacht ik ook eens te gaan interrailen. Dat er geinterraild gaat worden in juli en augustus (3 weken juli en 1 week augustus of 2 weken juli en 2 weken augustus) weet ik wel al, maar het waarheen en met wie enzo ligt nog niet helemaal vast.

Ik ben ellen, 22 en van het vrouwelijke soort. Wonend in Den Haag en afgestudeerd in de journalistiek. Nu werkend bij een hogeschoolkrant.

Ik ben op zoek naar leuke mensen, geslacht en leeftijd niet belangrijk. Wel zou ik het fijn vinden met mensen te reizen die niet per se in een jeugdherberg hoeven te overnachten, maar die kamperen in een weiland bij een plaatselijke boer ook goed vinden.

Ik hoop dat miklostudent reageert, of anders gewoon andere leuke mensen.

gedag!

Ellen

Hoi Ellen!

Ook ik ben op zoek naar mensen om mee te gaan interrailen deze zomer (van mijn vrienden kan niemand 3 weken lang op pad)! Ik wilde eigenlijk in elk geval Praag zien en dacht dus zones C en D van NS interrail te kiezen, met onder meer: Tsjechie, Slowakije, Hongarije, Kroatie, Oostenrijk, Zwitserland. Mocht je ook zin hebben om die kant op te gaan, laat het me weten! 4 weken is voor mij misschien net te lang (€), maar in elk geval drie weken in die periode zou voor mij perfect zijn!

Ik ben trouwens een 25- jarige psychologiestudente en zoek een mix van cultuur, gezelligheid & avontuur, dus niet alleen maar zon of musea of disco of natuur, maar vanalles wat… En slapen in een tentje is geen probleem!

Ik hoor het wel als je interesse hebt (of iemand anders),
Groetjes!
Hilde

Hey miklo had al wel gereageerd, maar doe het toch maar eens een keer extra zodat jullie allemaal weten dat ik serieus :smiley: op zoek ben naar een paar toffe reisgenoten!

Want thuiszitten aankomende vakantie is natuurlijk ook geen optie.
Lijkt me ook echt super om met een paar mensen te gaan interrailen,
gewoon om nieuwe mensen te leren kennen, tja en waarheen? Dat maakt me niet zo heel veel uit, je moet er natuurlijk zelf het beste van maken. Het liefst alleen niet al te georganiseersd, wat ik laat me graag verrassen!

Ik ben trouwens Dick-jan, 24 jaar wonende in Europa :wink: en altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen en avontuur. Tja en daarnaast doe ik ook nog wat aan werken in de ICT-sector. Naar een tijd van hard werken, natuurlijk ook een tijd van maximaal ontspannen B)

Dus iedereen die op serieus op zoek is naar een super vakantie met een niet altijd serieuze iemand, die ook enigzins gestoord is maar lang niet gek, moet maar even reageren voor een super vakantie!

Groetjes Dick-jan

Een supervakantie? Enigszins gestoord? Daar moet ik even over nadenken hoor… Oh nee: count me in!

Wie zin heeft om wat concreter te bekijken of we ‘matchen’ als vakantiepartners: voel je vrij me te mailen. Organiseren we gewoon even een leuke datingshow… :wink:
Misschien kunnen we wel met z’n allen op pad? Jullie ideeen spreken mij in iedere geval allemaal wel aan!

Ik hoor het wel…
Groetjes!
Hilde

Hoi Allen,

ik heb inmiddels iedereen gemaild, maar voor degenen die dat misschien niet kunnen lezen (het kan zomaar gebeuren) hier ook nog even een update.

Ik ben nog steeds in voor een vakantie per trein. Ik wil wel graag vier weken weg, maar een weekje alleen reizen vind ik ook geen probleem. En misschien is er nog wel iemand die net de jackpot heeft gewonnen o.i.d. en die stiekem ook wel een extra weeje weg wil…

Zelf wil ik graag naar het oosten en het noorden van Europa. Aangezien verder niemand Scandinavie (ja ik weet het, duuuur) als bestemming noemt, kan dat misschien wel weer mooi samenvallen met die ene week waarin (nog) niemand mee wil reizen.

En dat ontmoeten, goed idee. Wie, waar en wanneer?

Ik heb in ieder geval een plantenwatergever en een logeeradres voor de poes geregeld, dus ik ben er klaar voor! :lol:

Ellen

Hallo Allemaal.

Klinkt erg goed wat jullie allemaal willen doen tijden de vakantie. Heb ook altijd al eens willen interrailen. Dus hebben jullie evntueel nog een plekje over?
Ik zal mezelf eerst eens even voorstellen.
Ik ben 26 jaar en van het vrouwelijke geslacht.
Ben altijd wel te porrel voor spannende of nieuwe uitdagingen.

Dus als jullie nog een plekje over hebben voor mij?

Waarheen maakt me eigenlijk niet zo uit.

groetjes lob

Hoi Lob,

Leuk dat je ook op reis wilt! En met jouw instelling zal het wel leukken, denk ik!
Ik heb je ook al een mailtje gestuurd, maar misschien is het niet aangekomen, dus doe ik het ook maar even zo.
Wij zijn met z’n allen aan het afspreken (mensen van dit forum) om te kijken of het klikt en welke plannen samen gaan. Je bent hierbij welkom. Mail me en dan geef ik je de details!

Groetjes
Hilde

Hoi mensen,

Ik ben ook op zoek naar 1 of meerdere reisgenoten voor een interrail vakantie. Ik ben dus Maarten, 24 jaar en ik studeer Informatica. Aangezien ik dit jaar geen zin had om met mijn vrienden een strandvakantie te houden en ik toch graag op vakantie wil, plaats ik deze oproep.

Ik ben zelf voor landen als Kroatie, Tsjechie, die richting op, maar ik sta (uiteraard) open voor suggesties.

Is de meeting die is voorgesteld in dit forum al geweest?

Ik hoor het wel, jullie kunnen me ook mailen

Groetjes Maarten

Hoi, nog even een berichtje van Ellen hier.

Miklo, Robin en Lob, als jullie nog mee willen, mail dan even met Hilde, Dick-Jan of mij. Dat geldt ook voor Maarten, maar die heb ik pas vijf minuten geleden voor het eerst gemaild, dus het is natuurlijk niet zo gek dat we daar nog niks van hebben gehoord :).

We gaan elkaar aanstaande vrijdag (9/8) ontmoeten, als jullie nog interesse hebben en meer willen weten, dan horen we het wel.

Misschien tot vrijdag en anders een (andere) fijne vakantie,

Ellen