Gzt: Reisgenoot interrailen Europa, aug. '06

Hallo,

Ik ben op zoek naar een gezellig, relaxed en avontuurlijk persoon (m/v) om mee door europa te interrailen. Ik zou het liefst in augustus 2006 vertrekken voor ongeveer 2 weken in de richting van Frankrijk via Belgie en Luxemburg. Maar ik sta ook open voor andere suggesties.
Zelf ben ik een 22 jarige studente, ik hou van cultuur opsnuiven maar ik wil ook stappen en genieten van (hopelijk) mooi weer.

Mocht dit je aanspreken schroom niet om contact te zoeken!!!

Loes

Hoi Loes,

Ik ben ook van plan om deze zomer te gaan interrailen door Europa en heb nog niemand gevonden die mee wil gaan, dus toen ik jouw berichtje zag heb ik meteen gereageerd.

Ik zou zelf een week of 3 willen gaan. Ik heb niet echt een land in gedachte waar ik zeker heen wil. Ik zat ook aan Frankrijk te denken. Of misschien Zuid-Engeland.
Ik heb wat informatie gezocht over die interrailtickets. Ik heb zelf zitten denken om 22 dagen naar 2 zones te gaan. Maar ik sta natuurlijk overal voor open.
Ik ben zelf 20 jaar en studeer ook nog. Ik wil vooral meer van de Europese cultuur en natuur zien. En natuurlijk genieten van mooi weer, maar dat moet in de zomer wel lukken.

Laat maar horen als je het wat lijkt. :yes:

Groetjes Janneke

Hoi Loes!
Ik heb zelf ook nog geen ideeen over de invulling van m’n zomervakantie. En je berichtje sprak me wel aan! Een vriendin van me heeft vorige zomer geinterrailed, en dat was erg goed bevallen! Ik studeer ook, Kunsten Cultuur en media, dus dat cultuur opsnuiven is dan ook geen probleem. Al moet dit wel afgewisseld worden met lekker eten, drinken en zonnen natuurlijk :wink: Ben 21, en net begonnen aan deze studie na afstuderen aan het HBO. Ik heb een half jaar in Griekenland stage gelopen, en daar ook alleen rondgereist, dus wat dat betreft wel wat reiservaring! Frankrijk, spanje en portugal spreken mij erg aan, maar ik pas me makkelijk aan :slight_smile: Weet verder niet hoeveel zone’s dat is, maar dat is nog uit te zoeken!
Ik hoor graag van je,
liefs, Elsbeth