Hallo,
Ik wil heel graag een maand of 3 weken gaan interrailen door europa. Ik heb nog geen duidelijk plan. Ik heb het 4 jaar geleden ook gedaan en ik vond het erg leuk. Het probleem is dat geen enkele vriend (in) van mij houdt van kamperen en backpacken. Ik ben 28 jaar en ik ben benieuwd wie met mij in juli/augustus dit avontuur ( combinatie van cultuur, uitgaan, druk, rust, strand, bergen, camping, hostel, zon, regen, restaurant, snackbar, museum, terras, etc) wil gaan beleven!!!
Ik ben benieuwd…groetjes julia
op het frankrijk forum staat ook een item over interrailen, misschien kan je daar eens op reageren???
Hoi Julia,
Leuk plan. Wil ik ook gaan doen. Maar wordt september.
Wil je wel vertellen hoe het uiteindelijk geweest was.
Mijn mail adres: [EMAIL=“marga_tielemans@hotmail.com”]marga_tielemans@hotmail.com
Groetjes Marga
Hoi Julia:)
juli/augustus interrailen dwaalt ookal een hele tijd door mijn gedachtes! Lekker avonturistisch!! Ik ben al een hele tijd op zoek die er net zo enthousiast over is als ik. Helaas heb ik net als jou niemand in mijn vriendengroep die net zo avontuurlijk is ingesteld.
Stuur je me een berichtje terug?
groetjes! ![]()
heey!
ik wil ook een maand gaan interrailen door europa in juli/aug.
en zoek eigenlijk precies hetzelfde als jij
combinatie van cultuur, uitgaan, druk, rust, strand, bergen, camping, hostel, zon, regen, restaurant, snackbar, museum, terras, etc)
ik ben nog geen 18 maar weet wel wat ik wil en dat is rondreizen door europa!
hoop dat ik je nog spreek! groetjes Joy