Interrailen

Samen met een vrienin(18 jr) heb ik (19jr) het plan om deze zomer twee weken te interrailen door Europa. Het is alleen leuker (en veiliger) om met meer mensen te reizen. Vandaar onze oproep: Zijn er meisjes/jongens (18-20jr) die met ons europa willen verkennen? We hebben dit nog nooit eerder gedaan, dus alles is nieuw voor ons. Onze plannen staan nog geheel niet vast, maar t lijkt ons leuk enkele steden te verkennen (cultuur), maar ook te ontspannen aan bijvoorbeeld het strand. Onze nachten kunnen we doorbrengen in bijvoorbeeld een jeugdherberg, een tentje of misschien een nacht in de openlucht.
Wie lijkt het leuk om met ons te gaan interrailen!

:smiley: JAAAAAA!!! :smiley:

Hallo alletwee,

Mijn naam is Martijn Gerritsen. Al weken zoek ik naar een reis in de zomervakantie. Ik heb eigenlijk weinig te doen in de zomervakantie en i wil best met jullie meegaan. Het lijkt me leuk om naar allerlei plekken te gaan en daar wel weer te zien waar we daarna naar toe gaan.

Ik zal eerst mijn leeftijd even noemen: ik ben 18. Ik heb weinig ervaring met dit soort tochten, maar ik denk als we met minimaal zijn 3-'en zijn, dat dat wel goed komt. Ik ben af en toe een beetje impulsief maar ik kan soms ook heel kritisch zijn. Ik hoop snel wat van jullie te horen, of jullie geintresseerd zijn of niet,

Groetjes

Martijn

.

He janneke en vriendin (18)

Ik heb je oproep gelezen en ben ook opzoek naar medereizigers om te gaan interrailen. Hebben jullie al een idee waar jullie heen willen? Ik heb ook een mail geplaatst zoals jullie misschien al gelezen hebben. Anders nog ff checken! Maar cultuur en strand spreken me aan, zolang het maar gecombineerd wordt! Jeugdherbergen zijn ook erg relaxed. bovendien vind ik het idee om met wat meer mensen te reizen heel tof. Als dit jullie dit aanspreekt, mail me dan terug.

Groetjes sascha

email: sascha_18@msn.com

.

Originally posted by martijntje@01-05-2003, 20:06:34
** He Sasha voel je er iets voor om met mij te gaan interrailen? mijn ad. staat boven. Ook mij lijkt het ontzettend leuk verschillende dingen te bezoeken en gewoon lol te hebben door europa heen.
Groetjes :stuck_out_tongue:

Martijn **

Beste Interrailers,

In de maand juli 2004 wil ik gaan interrailen. Afgelopen jaar heb ik in de maand augustus geinterraild door Italie! Helemaal super, absoluut een aanrader. Echter augustus is ontzettend warm en niet aan te raden wanneer je in een tent wil slapen!

Dit jaar wil ik in de maand juli gaan interrailen. Italie opniew aandoen is zeker een optie, maar ook denk ik aan Schotland! Samen op vakantie gaan is zeker erg leuk, maar tijdens het interrailen ontmoet je zo ontzettend veel andere mensen dat het zeker niet nodig is.

Wie weet ontmoeten we elkander in de zomer, Norbert

ben ik met 23jaartjes te oud?? :frowning: kzou ook wel mee willen… :lol:

mn mail: mdekelschot_molenaar@hotmail.com

He heren/dame

ben ook van plan om van de zomer door europa te trekken wil dan het liefst verschillende land aan doen, wil zo veel mogelijk zien en doen. maar genieten staat wel voor op. zou het liefst naar italie en omgeving willen.

ben van plan om in de periode van eind juni t/m geld op is te gaan, lijkt me zeker leuk om dit met een leuke groep te doen, maar zou die mensen dan eerst wel beter willen leren kennen…you never know…

mail adres is miklostudent@hotmail.com

hoor het wel
ciao

Hallo avontuurlijke Interrailers,

Kwam toevallig op deze rubriek voorbij en las:
“zou het liefst naar italie en omgeving willen.”

Nou dan lijkt mij:

http://www.trenitalia.it

http://www.trenitalia.it/home/en/index.html

http://www.alleuroperail.com/eurorailway-m…s/italy-map.htm

wel interessant voor jullie.

Bosatlas (spoorwegenkaart van Europa) naast je pc op tafel en in gedachten vast door €uropa rond rondreizen.

Ga je echt naar Italie, dan natuurlijk een reisverslag op het Italie-forum hier…!

Saluti
Arturo

Hey mensen CKR dat ik meej wil :smiley: het lijkt met echt heel LEUK!!!
( k heb het nog nooit eerder gedaan maarjah )
Ik ben een jongen van 18 ennuh als je meer wilt weten mail me dan ff of voeg me toe op msn
Kim_duivens@hotmail.com
:smiley:

Hallo,

Ik ben Patrick, 18 jaar en wil ook graag interrailen. Alleen wil ik een maand gaan. Ook ik wil graag vele cultuurplaatsen en mooie dingen zien: Rome,Venetië, Parijs, Barcalona en ga zo maar door. Ik wilde jullie dan ook vragen wat jullie richting ongeveer zou zijn zodat ik misschien het eerste stukje mee kan reizen.

groetjes,

Patrick