Afgelopen zomer ben ik, een vrolijke spontane studente, in mn eentje gaan interrailen door Duitsland & Denemarken. Dit is mij zo goed bevallen dat ik aankomende zomer wat langer wil gaan interrailen, ongeveer een maand.
Het lijkt me gezellig om dit samen met een (of meerdere) reisgenoot(en) te doen! In juli/augustus zou ik vrij kunnen nemen dus in deze maanden zou mij goed uitkomen. Heb zelf nog geen idee waar ik heen zou willen… eigenlijk is alles bespreekbaar, alleen Engeland & Ierland lijkt mij wat minder. Zijn er mensen met dezelfde plannen/ideeen die ook liever met iemand samen het avontuur aangaan?
Ik ben 23 jaar jong (in de zomer 24) makkelijk in de omgang, sociaal en houd wel van een uitdaging. Ben jij ook zo tussen de 20-28 jaar oud met ongeveer dezelfde reisplannen? Stuur me een bericht!
ben (spijtig genoeg) een zeer jongdenkende en goedlachse 60+ en zou zo’n project heel graag willen meemaken.
zie je dat zitten ?
Heb wel heel wat ervaring met reizen.
Tussen haakjes : met mijn wagen kan het ook.
Hou je meer van de trein als van een confortabele wagen ?
Ik geef de voorkeur aan mijn wagen, lekker gezellig zonder wachten of liever, een poosje rusten wanneer je dat zelf wil…
Wanneer dacht je de reis te maken ?
Laat me weten wat jouw voorkeur is en hoe je een en ander zit.
Zal je in alle oprechtheid antwoorden.
toch heel erg bedankt voor uw leuk antwoordje senorita en nu maar wachten tot je zelf een respectabele leeftijd hebt, hopelijk toch…
Misschien ben ik in gedachten wel jonger als jezelf…