Eén of meerdere reisgenoten gezocht; Interrail-trip

Bonjour!

Zoals de titel het al aangeeft:
Ik ben op zoek naar één of meerdere reisgenoten die het gezellig/mooi/lijp lijken om te gaan Interrailen door Europa. Heren of dames, het maakt me niet uit, zolang het maar gezellig gaat worden en zolang we ons maar thuis voelen, waar we ook terecht komen.

De periode dat het voor mij mogelijk is, zal zijn vanaf begin Augustus tot eind Augustus.
Locaties sta ik absoluut voor open!

Ik heb zelf nog geen ervaring met bagpackvakantie/Interrailen, maar als het goed is hoeft dit geen probleem te zijn.
Dus ook nog geen idee waar je heen wilt, of juist wel maar je weet nog niet met wie, kom maar op!
Laat wat van je weten als je geinteresseerd bent en dezelfde plannen hebt!
Mijn e-mail is [EMAIL=“stefnijland@hotmail.com”]stefnijland@hotmail.com

Ben benieuwd :slight_smile:

Up, aangezien ik nu even alles aan heb gepast, inclusief profiel

Andere voorstellen om te reizen zijn ook welkom!

Hoi

Ik ben wel geinteresseerd in een rondreisje door europa per trein. Heb geen ervaring met interrail en dat soort toestanden maar wel een beetje van reizen :slight_smile:

Ik zou alleen maar ong 2 weken kunnen maar ik zal de pad wel naar huis kunnen vinden vanaf waar we op dat moment eventueel zouden zijn.

dit is mijn hyves voor meer info krabbel maar ofzo:

groetjes

Anyone else :slight_smile: ?

Hee batonelli. Klinkt goed, had zelf ook al aantal keer een oproep geplaatst. Ik ben ook voornamelijk opzoek naar dat gevoel van vrijheid:). Heb vorig jaar met aantal vrienden een autootje gehuurd en op de bonnefoi richting frankrijk gegaan. IK had zelf ook het idee van interrailen alleen lijkt liften mij ook uber vett. Voeg me anders ff toe op msn [EMAIL=“hoekie_88@hotmail.com”]hoekie_88@hotmail.com

GRT, Niels

ging wat fout

Hee man,

Ik heb je zojuist toegevoegd!
I agree, de ideeen klinken exact hetzelfde! Haha, heb hier wel een goed gevoel over.
We spreken elkaar wel over Msn of iets dergelijks!