De laatste zomervakantie is nog maar net voorbij en ik begin al weer met het plannen van de volgende. (beetje vroeg, maar je kunt in mijn ogen niet vroeg genoeg beginnen.) Volgende vakantie lijkt het me echt super tof te gaan interrailen. In 4 weken tijd zoveel mogelijk van Europa zien, turkije, griekenland, marokko, portugal, spanje, parijs, rome, berlijn, oost europa etc. Allemaal stuk voor stuk super gafe landen en steden. Lekker vrij, gaan waar je maar wil, van hostel naar hostel of van camping naar camping, alles natuurlijk zo budget mogelijk.
De ene keer een bruizende stad verkennen, dan weer een stuk schitterde natuur en af en toe lekker uitrusten en bruin worden op een prachtig strand.
Het lijkt mij fantastisch. Alleen zijn helaas mijn vrienden wat minder enthousiast, avontuurrijk en reislustig. Zij besteden hun vakantie liever werkend, met hun vriendjes, in het natte nederland of op 1 van de eindeloze met nederlanders gevulde stranden.
En alleen op vakantie is maar zo alleen.
Daarom ben ik op zoek naar een reisgenoot(en) die zin hebben geheel of gedeeltelijk mee te reizen. Lijkt het je gezellig, laat dan even een berichtje achter.
O,ja iets meer over me zelf. Ik ben een vrouw,24 jaar en studeer nog.
Ik moet zeggen je berichtje spreekt me super aan! En waarom;
Omdat ik dus met precies de zelfde plannen, maar ook, ja problemen zit… :S Mijn vrienden/vriendinnen besteden ook liever hun geld aan vakanties met hun partners en zijn wat minder reislustig…
Ik zal ff kort wat over mezelf vertellen:
Hoi, ik ben dus Rianne… Een spontane meid van 19 jaar. (ja klinkt heel jong, maar leeftijd zegt niet alles he ;)… Ik studeer op dit moment Culturele Maatschappelijke Vorming. En het bevalt me harstikke goed.
Ik ga dit jaar bezig met het werven van fondsen, omdat ik in januari 2008 van plan ben om projecten in Latijns-Amerika op te gaan zetten. Ik wil daar in weeshuizen gaan werken met mensen met een verstandelijke of lichamelijke beperking, maar voor ik dat ga doen wil ik ook wel wat meer van Europa zien… Lekker met je backpack op, van stad naar stad of van land naar land… Of ik nu op een camping belandt of in een hostel… Of dat ik een avondje me goed uitleef in het bruisende nachtleven of lekker rustig een boek lees, het maakt me allemaal niet uit… Wil gewoon een leuke uitdagende vakantie en maar zien waar ik uitkom… Lijkt het je leuk om kennis te maken met misschien verder vakantieplannen, laat het me maar weten!!
In ieder geval veel succes met je studie! En misschien tot gauw!
Hoi!
Dat klinkt erg goed! Ik heb in juni 4 weken vakantie van mijn werk en had ook het plan gevat om Europa eens met de trein te gaan verkennen. En idd een beetje low-budget als het even kan …
Ik ben 24 en ben vorig jaar afgestudeerd als Kinderpsycholoog. Ik ben toen 2 maanden naar Guatemala geweest (spreek dus ook wat spaans) en werk sinds september als gehandicapten-begeleidster op een doven-instituut.
Ben benieuwd naar jullie reactie!
Hoi! Ik weet niet of je al een reismaatje hebt maar ik ben opzich ook wel geïnteresseerd. Het lijkt me erg leuk om met de trein Europa te doorkruisen. Iets over mezelf: Ben in de zomer 19 en hoop dan ook mijn vwo-papiertje te hebben. Het lijkt me leuk om allerlei dingen te bezoeken, niet alle musea langs maar ook gewoon door een stad te lopen of door de natuur te wandelen.
Ik ben 24 jaar en ik weet nog niet waar ik heen wil deze vakantie. Ik weet wel dat ik half juni wil vertrekken en 3 weken wil wegblijven. Ik ben afgelopen jaar alleen geweest en is ook heel goed bevallen. Maar lijkt me ook leuk om met wat meiden weg te gaan.