Reisgenoot eerste maand zomervakantie

Hallo,

Ik ben dus op zoek naar een reisgenoot. Ik ben iemand van 20 jaar die dus op vakantie wil :nod:
Het leuke is dat ik nog geen idee heb van wat ik wil gaan doen en waar ik naar toe wil. Ik wil het WEL binnen europa houden. Het lijkt me leuk om ergens te gaan werken maar het lijkt me ook heel leuk om te gaan interrailen.
Het is niet de bedoeling dat ik de hele vakantie op het strand ga liggen, ik wil graag dingen doen. Strand is echt wel leuk, maar niet tien dagen lang achter elkaar.
Het land weet ik dus ook nog niet. Spanje trekt me wel maar als er in noorwegen wat leuks is wil ik daar ook wel heen. Alles staat nog open dus!
Zoek jij ook iemand, en heb je mssn leuke ideeen, laat je horen!

ik ben op zoek naar iemand die ongeveer 20 is ook. Ik zelf ben op het moment HBO student aan een management studie.

Groetjes Marianne

Hey marianne.

Leuke oproep. Zelf heb ik gereageerd op een oproep hier of op reisgenoten.net en vanuit daar hebben we een groepje proberen te formeren met 4 man. (2 vrouwen 2 heren). Alleen nu heeft er helaas 1 meisje afgezegd.
Ons idee is om een weekje te gaan eilandhoppen in griekenland en daarna of daarvoor nog een 5dagen een grote stad te bezoeken. Mocht je daar zin in hebben kan je je natuurlijk ook altijd bij ons aansluiten.

Groetjes en hoop van je te horen.
Stephan

hoihoi

Ik weet niet of dat me heel erg trekt griekenland. Ken het land totaal niet.
Maar hoe oud zijn jullie dan ?
groetjes marianne

de 2 jongens zijn 20 en het meisje is 21.
1 jongen heet harm en woont in best
ik heet dan stephan en woon in stroe en in sittard
en het meisje heet marjolein en woont in ede.

Heey Marianne,

Ik las net je berichtje en het idee om te gaan interrailen spreekt me erg aan.
Ik zal me even kort voorstellen:
Ik ben Corrie, 20 jaar oud en ik woon in de omgeving Utrecht.
Het lijkt me erg leuk om in de zomer zo’n 10 dagen (kan korter, kan langer, ben heel flexibel wat dat betreft:P) te gaan interrailen. Ik wil graag veel van Europa zien.
Als jou dat ook leuk lijkt, stuur me dan maar een pm!

Groetjes,

Corrie

heeey,
Ja ik weet niet precies hoe lang ik wil. Ook nog niet precies welke kant op :stuck_out_tongue: Maar interrailen lijkt me wel avontuurlijk. Ik moet wel even zeggen dat ik dat nog noooooit heb gedaan.
Maar interrailen lijkt me wel leuk, is eens wat anders. En ik denk dat je dan ook heel makkelijk andere mensen ontmoet wat altijd leuk is.
Zou ook wel alleen willen gaan maar ik denk dat die stap net wat te groot is haha.
Heb jij ideeen welke kant je op wil? En wat je voornamelijk wil doen in een vakantie??
groetjes Marianne

Hey Marianne,

Ik had eigenlijk een beetje hetzelfde idee als wat Stephan noemde, met een groepje van 4 (2 meiden / 2 jongens) te gaan interrailen door Europa. Nu hadden wij eerst al een groepje van 4, alleen hiervan zijn helaas weer 2 van afgehaakt, omdat ze toch een vakantie wilde gaan vieren in een ander gebied. Dus nu zoek ik (20) samen met nog iemand (Sanne, 22) nog 2 reisgenoten. Nu hadden wij de plannen om een beetje midden/oost europa te gaan bezoeken. Zo hadden wij bedacht om te beginnen in Berlijn en dan zo door te trekken naar Praag, Wenen, Budapest en Krakau. Nu liggen die plannen nog niet helemaal vast, dus veranderingen zijn altijd welkom. Dus mocht je intresse hebben, laat je het maar weten.

Groeten,
Menno

Hoi!!

Ik wil altijd al reizen en zo telkens een stukje meer van de wereld te zien. Deze zomervakantie wil ik starten met dit avontuur! En dan wel in Europa. Het liefst enkele landen bezoeken in het oosten-midden-zuiden van europa, exactie bestemmingen liggen nog vrij.
Om deze trip nu onvergetelijk te maken, ben ik op zoek naar een aantal mensen die dit idee met mij delen! Ik ben 20 jaar en kom uit eindhoven. Ik zit eraan te denken om ongeveer 2 weken te gaan reizen, maar dit kan ook altijd langer of korter.
Spreekt dit je ook aan? Laat dan snel iets van je horen! Alle ideeën zijn welkom!

Groetjes Monique