Roadtrip, Reisgenootjes Gezocht!!

Hallo lieve mensen,

ik ben Marloes en ik ben 22 jaar. Binnen nu en een half jaar rond ik mijn huidige MBO opleiding directiesecretaresse af. Nou is het plan om er in de zomer even lekker op uit te gaan. Ik heb het brilliante idee om 3 weken te touren door Europa. Ik blijk met dit idee echter de enige te zijn in mijn omgeving. :stuck_out_tongue:
Dus…

Nou ben ik opzoek naar een leuke reisgenoot/reisgenoten die dit ook erg leuk lijkt. Ben je geinterresseerd, of heb je vragen? Reageer, vraag, contact… doe het! :smiley:

Groetjes, Marloes

Ik ga in de zomervakantie een roadtrip maken doorheen Noord-Europa met een kameraad. Als je wilt, er is nog plaats in de auto.

Hee Marloes,

Ik ben Peter, 18 jaar en doe een HBO-opleiding in Zwolle.
Ik heb ook plannen om te gaan interrailen deze zomer en zoek nog een gezellige reisgenoot/ reisgenote.
Ik heb zelf de voorkeur om richting Oost-Europa te gaan( lekker goedkoop en veel cultuur) en dan ook nog enkele Italiaanse steden zoals Venetie, Rome, Pisa te bezoeken. Lekker terrasje pakken aan de Middellandse- en Adriatische Zee. Parijs en Berlijn staan ook op mijn ‘‘vind ik leuk’’ lijstje.
Ik heb vakantie vanaf plusminus 15 juli tot begin September. De planning is om 3 weken/ een maand te gaan interrailen.
Ik sta open voor andere suggesties en steden, heb je vragen of lijkt je leuk stuur dan een mailtje naar me: Peterl1993@live.nl
Ik zal dan z.s.m. reageren.

Groetjes,
Peter

Hoihoi,

Ik ben Davy, 24 en sinds 1,5 werkzaam bij een bank na mijn afstuderen.
Voor komende zomer zou ik graag 3-4 weken gaan interrailen door Oost-Europa. De planning staat nog geheel open!

In dingen als cultuur, natuur, zon, zee, strand, terrassen, relaxen en uitgaan kan ik me goed vinden.

Heb je zelf (al) een idee waar je naar toe wilt?

Groetjes,

Davy

Heej Marloes,

Waar zou je allemaal heen willen en hoe zit het met je budget? ik heb namelijk niet zo gek veel geld maar wil wel graag op vakantie deze zomer en niet binnen ons eigen kikkerlandje. Ik weet ook niet waar jij woont… want ik woon in Noord-Brabant.
Ben zelf 25 jaar, maar mijn vrienden zijn bijna allemaal jonger dan mij dus mij maakt een leeftijd niet uit. Ik hoor het wel als je nog op zoek bent naar een reisgenoot.

Groetjes Wendy

Hallo allemaal :slight_smile:
ik ben Gwen, kom uit Belgie en binnen enkele dagen 18 jaar en studeer ook binnekort af :slight_smile:
Ik ben ook op zoek naar enkele reisgenoten om deze zomervakantie ± 3 weken ‘rond te trekken’ in Europa (omdat Azie nog een beetje te snel is) van eind juli tot begin september.
Ik ben sociaal, opgewekt en voor mijn leeftijd redelijk volwassen aangezien ik veel kan relativeren.
Ik geniet van terasjes, maar evengoed van een goed museum (ik heb kunstschool gevolgd)
Ik wil deze ervaring graag doen met tot nu toe nog onbekenden voor mij,
dus als jullie jullie geroepen voelen :slight_smile:

Als jullie vragen hebben, of meer benieuwd zijn, laat me maar iets weten, mijn planning staat nog geheel open

Hoi allemaal,

Ik dacht er ook aan om te interrailen in oosteuropa 3 weken. Ik ben 28 jaar, werk als onderwijsassistente in speciaal onderwijs en ben bezig met de pabo. Ik heb in de zomer 6 weken vakantie van 7-7 tot 19-8, dus ergens in die periode zou ik willen gaan.
Tijdens de vakantie hou ik van terrasjes, cultuur, uitgaan, relaxen.

groetjes Jessica

He Marloes!

Ik ben Rutger, 21 jaar en ik studeer Maatschappelijk Werk HBO in Den Haag.
Ik wil graag ook 3 weken interrailen door Oost-Europa met reisgenoten/reisgenoot.
Het lijkt mij heerlijk om lekker in de zomervakantie wat meer van europa te zien! Dus hierbij denk ik aan mooie steden bekijken, feesten, kroegje/terrasje pakken en vooral genieten en ontspannen!
Van Juli tot eind augustus heb ik de tijd om dit te doen.
Wat wil jij eigenlijk meemaken? Heb je al een beetje plannen?
Ben benieuwd!

Groet,
Rut

Hoi Allemaal.

Ik lees in dit forum dat de meesten van jullie ook reisgenootjes zoeken
om mee te gaan Inter-Railen in de zomer vakantie.
Wellicht is het een idee om met jullie een leuke groep te vormen en met z’n allen te gaan.
Ik heb al 7 jaar inter-rail ervaring waarvan 4 door oost europa.
We kunnen samen ergens een gezellige avond afspreken om zo plannen te maken
en welke steden en landen iedereen wilt bezoeken.
Als jullie open staan voor dit idee, dan sta ik er ook voor open om samen met jullie dit mooi avontuur in elkaar te zetten.
Ik hoor graag van jullie

Groeten van de Railrunner.

Hoi allen,
Mag ik (Robert, 24 jaar, afgestudeerd bedrijfseconoom) ook even aanhaken? Er valt vast wel een mooi plan te maken, maar hoe kunnen we dat handig aanpakken? Mijn interesses gaan meer uit naar cultuur, oude steden en 'n stukje natuur, dan weken aan 't strand - om 't zo maar te zeggen. Sta positief tegenover Interrail!

Hoi Robert.

Tof dat je aangehaakt hebt.
Tot nu toe heeft er verder nog niemand uit deze discussie gereageerd.
Dus zoals het er nu uitziet heeft ook geen van de deelenemers uit dit forum
interresse om deel te nemen aan een gezamelijke Inter-Rail vakantie door Oost Europa en genieten van de cultuur, oude steden, lekker eten en drinken en vooral lol maken.
Mocht jij interresse hebben om deel te nemen aan deze avontuurlijke trip, dan wil ik je hiervoor graag uitnodigen om samen zo’n fantastische treinrondreis in elkaar te zetten.
Ik hoor graag van je.

Groeten van de Railrunner.