Hey allemaal!
Ik ben 20 jaar, ik studeer (het wordt dus wel een low budget vakantie) en ben op zoek naar reisgenootjes voor in de zomervakantie. Concrete plannen heb ik nog niet, oost europa lijkt me wel heel leuk maar ik sta open voor andere ideeën!
Ik heb binnenkort mijn rijbewijs dus het is ook een optie om eventueel met de auto te gaan, al ben ik dan liever niet de enige met een rijbewijs;)
Ik hou van cultuur, stappen, natuur, strand… eigenlijk ben ik overal wel voor in!
Ben je geïnteresseerd, laat het me weten!
Groetjes Nomi
Haihai!
Ik ben ook 20 en studeer… Dus het is voor mij een beetje hetzelfde idee deze zomer!^^ Ik zat er zelf ook al aan te denken om lekker door europa te gaan treinen. Heb helaas geen rijbewijs… Waar zat je precies aan te denken qua landen en duur van de reis?
Imke
Ik zit zelf te denken aan 2 of 3 weken, omdat ik niet echt langer vrij kan regelen… En kwa landen vind ik eigenlijk alles leuk, zolang we maar niet richting het noorden gaan;)
Haha ja een week of 3 is wel fijn! En inderdaad lekker richting de zon
Zou het zelf leuk vinden om via het oosten richting het zuiden te gaan en dan door france weer terug naar Nederland. Ligt er ook een beetje aan wat haalbaar is natuurlijk in die tijd. Is het voor jou een optie om alles met het ov en trein te doen?
-
Hoi,
Ik ben Davy, 24 (net geen student meer…) en wil komende zomer graag voor 3-4 weken interrailen door (oost) Europa. De planning is nog geheel open!
Ik heb overigens wel een rijbewijs.
Stappen, natuur, cultuur, zon, zee en strand zijn punten waar ik me goed in kan vinden! In mijn vriendenkring is helaas niet besmet met het reisvirus.
Heb je zelf al wat ideeen?
Groetjes,
Davy
hoi!!
ik zag je topic en dacht yess nog iemand die wilt roadtrippen door europa!!
ik heb een heel verhaal getypt in mn eigen topic, als je die leest weet je gelijk wat mijn ideeen zijn