Treinen door Europa zomer 2012

Hallo mensen,

Ik ben van plan te gaan treinen in de zomer door europa.
Het lijkt me erg leuk als iemand hetzelde idee heeft maar ook niet van alleen reizen houdt.

Waar naar toe maakt me niet zoveel uit…

ik ben zelf 23!

Groetjes Stefanie

Hey!

Mij lijkt het ook erg leuk om van de zomer door Europa te toeren. Helaas zijn ook mijn vriendinnen niet avontuurlijk genoeg. Het lijkt me heel gezellig om met jullie op stap te gaan. Mocht het jullie ook wat lijken, laat het me dan even weten: iris_bowie@msn.com.

Iris

Heeey!!

Dit lijkt me ook super leuk, maar samen is altjd gezelliger dan alleen toch? :stuck_out_tongue: Als jullie nog geintreseerd zijn… jullie kunnnen me mailen op mvanp51@hotmail.com

Hoi interrailers,
Ik ben erg benieuwd hoe het inmiddels met jullie plannen staat. Het is voor mij zo ver van tevoren nog even moeilijk inschatten of, en zo ja, wanneer ik deze zomer weg kan, maar ik heb zeker interesse!
Hebben jullie al meer concrete ideeën/bestemmingen?

Ik zit zelf op het moment erg met Engeland, Schotland, Wales evt. Ierland in mijn hoofd, maar vind heel veel andere dingen ook erg leuk.

Ik ben overigens Mirjam, 24 jaar :slight_smile:

Hallo…

Het lijkt mij ook heel erg leuk om met een groep te reizen…
en heb ik net als jullie het zelfde probleem met mijn vrienden!
Ik zou graag willen weten wat jullie plannen zijn
en misschien kunnen we dan een keer afspreken!

Liefs Anne (23)

Hoe staat het met jullie plannen?
Nog plaats voor een mede-reiziger?
Wat zijn jullie interesses (dan bedoel ik vooral wat jullie willen doen/bekijken in de vakantie).

Hoi,

Ik weet niet hoe de plannen hier zijn. Maar ik ben dus ook op zoek naar een reisgenoot omdat niemand van mijn vrienden wil gaan reizen. Het gaat voor mij dan om de maand augustus want dan ben ik vrij. Maar ik zag wat over verenigd koninkrijk en ierland wat mij dus ook enorm trekt. Ik hoop dat er hier mensen zijn die ook graag willen reizen. Mijn idee is wel om dan te gaan interrailen/backpacken.
Jullie kunnen mij mailen op wijnbeek7@hotmail.com

MvG Casper

Is er van jullie iemand bij die van plan is om in juni rond te trekken? Mijn plan was ook om met de trein rond te trekken, maar ik heb ondertussen twee kleine tripjes geboekt met busabout… een trip van athene naar croatie van vijf dagen, een ander tripje van vilnuis naar talinn (langs stockholm en helsinki). Tussen deze reizen door en ervoor en erna heb ik wel tijd… Dus als jullie in de buurt zijn, zou het fijn zijn om af te spreken!

Groetjes,

Lene

Ik ben ook geinteresseerd! Studente, 23 jaar meldt zich hier :-). Lekker op avontuur binnen ons eigen Europa!

Hallo iedereen,

Ik heb zeer veel interesse om te gaan interrailen komende zomer (waarschijnlijk in de maand augustus) door Oost-Europa.
De planning staat nog geheel open! Dingen als zon, zee, strand, relaxen, uitgaan en cultuur snuiven zijn punten waar ik me in kan vinden.

Aangezien niemand in mijn vriendenkring besmet is met het reisvirus, probeer ik een reisgenoot/reisgenoten te vinden. Voorkeuren heb ik niet echt.

Ik ben Davy, 24 en sinds anderhalf jaar werkzaam bij een bank na mijn afstuderen.

Groetjes,

Davy

Hi Davy, ik wil ook graag naar Oost Europa met de trein :-)… o.a. Roemenië. Ik heb dezelfde interesses als jij qua reizen en van de zomer ben ik ook 24 jaar :-). Misschien kunnen we meer mensen vinden binnen onze leeftijdscategorie die hetzelfde willen. Voor mij komt de maand augustus ook het beste uit.
Groetjes Nadi

Hoi!

Mij lijkt reizen door Oost-Europa ook hartstikke leuk!
Ik ben vorig jaar al wezen interrailen door West-Europa en zou deze zomer erg graag het Oostblok willen ontdekken.

Ook zou ik graag voor korte tijd (ong. 2 weken) vrijwilligerswerk willen doen in Oost-Europa voordat het rondtrekken begint. Zijn er nog meer mensen hierin geïnteresseerd? Ik heb op internet hele leuke en goedkope projecten kunnen vinden.

Groetjes Mayke (19)

Hallo uit Noci in Zd.Italie,

Wij hebben hier op het platteland van Puglia een B&B en er is altijd van alles te doen in de tuin, wat huish. hulp, wat terreinwerk, druiven krenten, druiven oogsten, marmellade maken, lavendel knippen, lavendel oogsten, auto wassen, hond wassen en borstelen, noem maar op.

Bij ons kun je verblijven met 3 goede maaltijden per dag voor 15 euro/20 euro tussen 1 juli en 15 september, in ruil voor 280 minuten hulp voor iedere verbleven nacht.

Je mag dan ook je kleding wassen en moet zelf je kamer schoon houden en beddegoed wassen.

Er is af en toe een uitstapje, ook naar het strand, dus eigen vervoer is niet persé noodzakelijk.

Evt. ook vrije tijd opsparen en aan het eind zelf een paar dagen een auto huren en daarmee dan ook terug naar het vliegveld.

Kijk eens op onze website: www.villalavanda.eu.

Stuur ons evt. een mailtje aan: workingguest@tiscali.it

M.vr.gr.,

Villa Lavanda,

Jenny

Nog plek voor 2 reisgenootjes? :slight_smile:
Een vriendin en ik (18 en bijna 19) hadden ook het idee in juli door Oost-Europa te gaan interrailen,
beide hebben we hier nog geen ervaring mee en het leek ons leuk om samen met anderen te reizen!

.

Wie is waar in Europa tussen 2 en 6 juni?
Zou graag in Londen willen zijn maar staat nog open.

Groeten,
Safioen (24)

Hoi,
Wat een reacties!
Lekker met de trein door heel Europa lijkt me heel vet!
Wil graag ook op vakantie (eind augustus) maar zoals er ook al meer zeggen, mijn vrienden zijn ook niet zo met rondtrekken e.d.
Ik combineer een vakantie graag met actieve dingen maar ook voor ontspanning. En vooral genieten!

Ik hoor het wel hoe de plannen inmiddels zijn;)

Groetjes Lilian, 22 jaar