Hallo beste reizigers,
Ik wil graag een mooie reis per trein maken door heel europa.
Dit wil ik doen in de zomer voor een maand.
Zijn er mensen die dit ook leuk lijkt? Laat het mij weten.
Groetjes!
Hallo beste reizigers,
Ik wil graag een mooie reis per trein maken door heel europa.
Dit wil ik doen in de zomer voor een maand.
Zijn er mensen die dit ook leuk lijkt? Laat het mij weten.
Groetjes!
Hee,
Ik weet niet hoe oud je bent en wat je plannen precies zijn. Maar mij lijkt hetzelfde leuk als jouw.
Ik heb gisteren zelf ook een berichtje geplaatst, en toen las ik de jouwe.
Ik ben nu 17 jaar, in de zomervakantie 18. En wil graag een maand gaan interrailen door Europa na mijn examens. Er staat wel wat meer in mijn eigen berichtje, misschien is het handig als je dat even leest.
Groetjes Anna
(als het er niet bijstaat mijn gebruikersnaam is annaidzinga)
Hoi,
Ik ga van ongeveer half juli tot ongeveer half augustus per trein heen en terug naar Moskou. Niet in een keer maar waarschijnlijk met een of meer tussenstops. Het Poolse Krakau schijnt namelijk best de moeite waard te zijn… Is dat wat?
Groeten,
Jan
heeey ik had ook het plan om van de zomer met de trein door europa te gaan langs de grote steden voor een weekje of 3-4 lijkt het je leuk om een keer te kletsen kun je me toevoegen op [EMAIL=“gertjanmaas@msn.com”]gertjanmaas@msn.com
Heey “puchmeisje”
heb er ook over zitten na denken om door europa te gaan reizen met de trein. lijkt me een leuk plan voor de zomer vakantie! heb je al ideen welke landen je wilt gaan bezoeken? laat me wat van je horen, je kan me bereiken op. [EMAIL=“alexander_van_der_linden_666@hotmail.com”]alexander_van_der_linden_666@hotmail.com
Hallo
Heb je zin een een weekendje weg naar Paderborn? Ik wil graag dit weekend (of een anderweekend) gaan en ik zoek een lifter die met mij mee rijd. Voor 30 euro benzine kosten gaan we vrijdagavond weg rijden en zondagmiddag of avond zijn we weer terug. Je mag een een 1 vriend of vriendin meenemen. (delen benzinekosten) Het is een leuke stad, vooral nu de kerst eraan komt. Misschien kan ik ook een goedkoop hotel regelen voor je ongeveer 25 euro.
Mail me terug. [EMAIL=“sabrina.bakker@hotmail.com”]sabrina.bakker@hotmail.com 06-26853843
Groetjes Sabrina
Hej
hebben jullie al plannen ondertussen?
Ik wil dit ook graag doen! Nog steeds mensen intresse? Laat het weten dan!
Sarah
Hey,
Ik zit ook al de hele tijd met het plan om zoiets in de vakantie te gaan doen. Ik heb me er alleen verder nog vrijwel niet in verdiept. Dus sta nog open voor een suggesties! Maar het lijkt me leuk om met een paar zo’n reis door Europa te maken.
Ik ben trouwens 19 jaar, bijna 20 alweer.
Maar als je nog reisgenoten zoekt, laat het maar weten!
Menno
Hoi reizigers!
Ik zit net als iedereen hier eraan te denken om dit ook te doen! Met de trein langs de prachtigste steden van Europa! Het lijkt me ontzettend gaaf om te doen met de trein. Schijnt ook niet echt heel erg duur te zijn rond de 500 euro kan je een maand door Europa treinen.
Heb net als sommige van jullie er nog niet helemaal in verdiept, maar zit er over na te denken… Ben afelopen zomers naar Zuid-Afrika en naar Indonesië geweest en zoek nu een vakantie voor dichterbij huis! Ben trouwens 19, (dan 20)
Laat me horen als je nog reisgenoten zoekt.
groetjes
Anne
Volgens mij kan het straks een heel groepje worden
Het lijkt mij ook erg leuk!! Ben ook 19 (straks 20)…
ik had zelf ook al een oproepje geplaatst voor precies hetzelfde, het lijkt me ook erg leuk en misschien is een groepje niet zo’n slecht idee, als je dan niet met iemand op kan schieten zit je niet gelijk helemaal alleen. wie wil mag me toevoegen of een mail sturen dan kunnen we verder praten. men email is [EMAIL=“silver_angel19@hotmail.com”]silver_angel19@hotmail.com.
ik ben trouwens ook 19 en heb een foto op mijn profiel als het goed is.
Ik had ook hetzelfde plan
Heb nog nooit gebackpacked, maar het lijkt me een heel avontuur!
Ik zat zelf aan Zuid- en Oost-Europa te denken (ben al wel eens in Boedapest en Praag geweest, en dat zijn mooie steden)
Ben sinds een tijdje 21
Laat maar horen via pm of mail, [EMAIL=“just_jasper@hotmail.com”]just_jasper@hotmail.com
PS: gelukkig nieuwjaar alvast!
Hoi allemaal!
Het aantal geïnteresseerden blijft stijgen! Ik ben afgelopen zomer 16 dagen wezen interrailen in Italië met twee meiden die ik ook via dit forum heb leren kennen, dat is erg goed bevallen. Deze zomer zou ik graag naar Oost-Europa gaan, ook ongeveer 2 weken. Ik wil sowieso graag naar Kroatië, verder heb ik nog niet echt een plan en sta ik voor alles open. Ik hou van cultuur, natuur en avontuur. Ik wil gewoon graag veel zien en de korte tijd dat je weg bent zo goed mogelijk gebruiken! Overnachten zou ik graag in hostels etc doen. Ik ben overigens 21, vrouw en studeer. Voor mij komt de maand juli of augustus het best uit! Het liefst ga ik met zo’n 4 personen! Hopelijk willen er meer mensen mee!
Groetjes Sanne
Kijk steeds meer reacties, dan moet het vast wel lukken om een leuk groepje te vormen!
Hoeveel mensen willen nu gaan interrailen deze zomer en naar welke steden/ landen wil iedereen? Misschien is het handig om eens op msn ofzo het een en ander te bespreken. Mijn adres is: sannepeters@gmail.com
Groeten Sanne
Klinkt allemaal erg leuk. ZIjn er onderhand al plannen gemaakt?
Misschien is het leuk om een dagje te plannen om samen te komen…
We kunnen er een leuk dagje van maken met eten, drinken etc…
Kunne we kijken wat de ideeen zijn van iedereen en of er een klik is tussen mensen…
Wie durft als eerst iets te roepen?
owja… ik, 22, m, woonachtig in Diemen
Heey Iedereen,
Dit klinkt inderdaad erg leuk!! En het is al een hele groep;) Ik wil in de zomervakantie ook gaan interrailen! Ik ben trouwens 18 jaar en woon in Roosendaal. Ik ben erg benieuwd naar jullie plannen!!
hey allemaal!
Ik had ook al de plannen om komende zomer (juli of augustus) door Oost-Europa te treinen!
Toevallig dat ik op mijn zoektocht naar leuke reisverhalen dit forum tegen kom.
Ik ben 20 jaar en studeer in Groningen. Ik ben 1,5 jaar geleden vijf maanden naar Nepal geweest en zou graag weer voor langere tijd backpacken! In verband met studie en budget is een maand Oost-europa erg aantrekkelijk:) Het lijkt mij erg leuk om jullie een keer te ontmoeten om zo gezellig reisgenoten te vinden en plannen uit te wisselen!
groetjes, Marian
Ik merk dat er aardig wat animo is voor Oost-europa. Heeft natuurlijk ook zijn grote voordelen, overnachtingen enzo een stuk goedkoper.
Ik heb Sanne ondertussen al even gesproken en we zijn al een klein beetje aan het brainstormen geweest.
Ik zag hier een InterRail Global Pass die in 31 europese landen beschikbaar is. Voor 22 dagen ben je dan 309 euro kwijt. Je kunt ook kiezen om slecht 10 daarvan de reizen, dan ben je een wat minder kwijt, 239 euro.
Ik weet niet of dit de goedkoopste manier is, maar dit is alvast een indruk.
Hoi Marian en andere geiinteresseerden!
Leuk dat je ook wilt gaan interrailen! Wat zijn precies je plannen? Zelf wil ik graag zo’n 2/2.5 weken gaan en dan met hoofddoel Kroatie. Hoe lang wil jij gaan?Het lijkt me leuk om dan via omliggende landen te reizen. Ik wil graag steeds overal zo’n 2 nachten in hostels verblijven en dan weer naar de volgende plek. Zo kun je in korte tijd veel zien. Ik houd van een leuke afwisseling tussen steden bezoeken en natuur. Mijn budget is ongeveer 700 euro, dit lijkt op zich vrij veel, maar afgelopen zomer ben ik ook wezen interrailen en toen bleken vooral de reiskosten een aanslag op het budget te zijn. Hoeveel heb jij te besteden?
Er zijn nog geen plannen om af te spreken. Zoals Menno al aangaf heb ik hem al op msn gesproken en is dat een zeer goed medium. Het zal sowieso lastig zijn denk ik om een geschikte datum te vinden en we wonen nogal in twee uitersten van Nederland (ik studeer in Maastricht). Heb je msn? Misschien is het leuk om daar verder ideeen uit te wisselen, heb ik vorig jaar ook gedaan met de meiden die ik toen via wereldwijzer heb leren kennen.
Graag hoor ik van je…
Sanne
Nog meer mensen die dit soort plannen hebben… meld me aan via msn!