Hey
Ik ben een meisje van 21 en wil van de zomer graag gaan interrailen door Europa! Een echte route heb ik nog niet, maar ik zit te denken aan een pas van 22 dagen of een maand. Twee plaatsen waar ik zeker naar toe wil zijn Wenen en Budapest, de rest nog geen idee…
Als er iemand anders zin heeft om hiernaartoe te gaan hoor ik het graag natuurlijk Mijn vakantie begint officieel 19 juli.
heee!
ik heb 2 jaar geleden ook interrail gedaan en dat is prima bevallen! nu misschien dit jaar ook wel weer.
ben jongen, 22 jaar en kom uit groningen.
als je leuk vind om een babbeltje te maken, voeg me toe op msn: [EMAIL=“stevec1987@hotmail.com”]stevec1987@hotmail.com
Hallo Femke,
Mijn plan is om om 10 juli te gaan. via Normandie, Nice en Milaan naar het oosten te trekken. dus Budapest ligt ook op die route. en dan is een tussenstop in Wenen gauw gemaakt.
Ik wil ongeveer 5 weken wegblijven.
Afgelopen jaar heb ik 4 weken door Duitsland getrokken. Toen heb ik alles ter plekke geregeld, maar dat wil ik nu niet meer doen.
Ik(David, 21 jarige student uit Arnhem) ben geinteresseerd! Ik zou alleen wel met wat meer mensen willen… Dan bennik van de partij!
Lijkt me knallende…
hey, ik zou ook graag wel eens door oost europa reizen deze zomer. Vooral krakau zou ik wel willen bezoeken. Ikzelf ben een 21 jarige jongen uit België.
Voor hoelang zou je dan willen reizen?
ik ben 19 jaar en heb ook plannen om van de zomer te gaan interrailen en wel richting het oosten. Daarbij zou ik het ook leuk vinden om samen met andere mensen te reizen. Dus…
Hoi Allemaal.
Ik ga van 31 juli t/m 21 augustus inter-railen door Oost Europa.
Te beginnen in Duitsland met steden als Leipzig, Dresden, Berlijn.
Daarna Polen, goedkope biertjes.
Verder naar het zuiden met Hongarije, Tsjechie en Slwakije.
Zo door naar Slovenie, Kroatie en Montenegro.
Een prachtige reis voor natuur, cultuur, mooie steden en lekker eten en drinken.
Iemand zin om mee te gaan?
Laat maar een bercihtje achter
als je in slovenie bent moet je zeker naar postojna gaan daar heb je de grootste groten van de wereld 20 km lang ,is een erg onvergetelijke ervaring als je die grot van binnen gezien hebt ,verder is de kust van kroatie zeker de moete waard met mooie rotsformaties in de zee
verder is in kroatie het bier heel goed karlavatco en goed koop en montenegro zijn de sigaretten erg goedkoop,ik ben zelf met de motor helemaal doorgereden naar istanbull maar ik weet niet of dat ook per trein kan.veel plezier met jullie reis toegewenst
Ik wil deze zomer ook richting het oosten van Europa, maar dan vooral Roemenie, Oekraine en Bulgarije… steden zoals Kiev, Odessa, Boekarest, Sofia en nog wat kustplaatsen meepakken. Week of 2/ 3, interrail, hostels, cultureel en zoveel mogelijk zien, maar ook 's avonds gezellig drankjes doen. Anyone interested Heb hierover ook al een aparte topic gemaakt!
Als jullie de planen niet van de grond kunnen krijgen dan kunnen jullie ook mee aankomende donderdag (22ste) naar Scandinavie.
Ik en nog twee medereizigers (gevonden via reissites) gaan interrailen. Van Hengelo naar Kopenhagen, naar Trondheim, naar Oslo etc. We vertrekken 22 juli en komen 2 augustus terug (maandag).
Wij zijn op zoek naar nog een leuke vierde reisgenoot! Wel een gezellige!!! Haha.
Wij zijn: Man 29, Man 23, Vrouw 23.
Geen geregel, gewoon ja zeggen en we hebben z.s.m. contact zodat we alle vier klaar staan donderdag! Wij zijn entousiast!
Voor interesse z.s.m. reageren. Niet denken dat het niet haalbaar is, we zijn allemaal nog in de beginfase van het regelen
Hallo interrailers! Ik ga voor de 1e keer interrailen en ik vraag mij af hoe het zit met het bestellen van een Global Pas en de betaling ervan…
weet iemand hoe dit precies werkt?
Ik ben van plan om rond Oktober een maand of 22 dagen te gaan interrailen door Europa, begin nu wel steeds meer te twijfelen om alleen te gaan dus het lijkt me helemaal niet erg om hier een reismaatje(of reismaatjes ) te vinden! Ben een meisje (ja… ben nog jong! ik word in oktober 18)