Interrailen Juli 2010

Hee!
Wij zijn twee meisjes, van 18 en 22, die op zoek zijn naar 1 of 2 of meer reisgenootjes om mee te gaan interrailen naar Oost-Europa. Wij kennen elkaar beide ook niet.
Het liefst zouden we begin juli tot begin augustus gaan en dus een maandje rondtrekken.
We willen iig naar Wenen en Praag. Griekenland willen we ook heel graag zien, netzoals Roemenie en Bulgarije.
Ik hoor het wel!
Groetjes,
Florentine & Anne-Britt

Beste,

Als jullie Griekenland ook willen bezoeken kan dat bijvoorbeeld in Corfu.

Wij huren al iets in Corfu. We hebben daar 2 privekamers over. De 2 kamers samen kosten 30 euro. Dus als je iemand vind kun je elk een kamer hebben voor 15 euro. Dit in de eerste drie weken van juli.

Indien interesse laat maar wat horen

groeten

natuurvakantie@hotmail.com

Hee,
Ik ben Tjitske, 18 jaar en ik woon sinds kort in Amsterdam. Ik heb nog nooit eerder een interrail reis gemaakt, maar ik wil het heel graag komende zomer doen. Ik hou van avontuurlijke vakanties, kijken wat de dag je brengt. Verder hou ik van cultuur en natuur, en ik vind het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten tijdens m’n vakantie.
Ik zat ook te denken aan Oost Europa, maar Italie en Spanje lijkt me ook heel leuk. Ik hoor het wel!

Hey,
Ik ben Thijs, bijna 17 en zit momenteel nog op de middelbare school. Ik ben ook naar de mogelijkheden te kijken kwa interrailen in oost/zuid - europa (low-budget). Ik heb verder geheel geen ervaring (het is voor mij ook de eerste keer alleen). Ikzelf houd nogal van een sportieve vakantie. Ik woon in het zuiden, en wij hebben dus pas laat vakantie. Ik hoor graag van jullie plannen.

Hallo Allemaal,

Ik ben van plan deze zomer naar Oost-Europa te gaan, zit eraan te denken om te beginnen in het noorden van Griekenland en dan naar het noorden te trekken… Vorig jaar heb ik negen maanden alleen door Azie getrokken met erg veel plezier. Ik vind het dan ook zeker niet erg om alleen te reizen, maar gedeeltes met andere mensen is natuurlijk ook erg leuk!

Hou me op de hoogte van jullie plannen en misschien kunnen we elkaar ontmoeten in Oost-Europa,
Groeten Eekin (studente, 21, Amsterdam)

hoi hoi,
ik wil ook graag die kant op en de periode komt mij ook perfect uit. hebben jullie (naast deze berichten) al reacties gehad?
lijkt me leuk om er verder over te praten!
groetjes Inge

Hoi,

Ik had zelf ook al gekeken voor interrailen, maar kon ook niemand zover krijgen om mee te gaan. Dus het lijkt me leuk om het zo is te proberen.
Ik ben nu 17 jaar (wordt in februari 18). De landen maakt mij niet zo veel uit, het lijkt me gewoon leuk om door alle landen te reizen.

Groetjes, Iris

Hoi,

Dit lijkt me ontzettend leuk om te doen, gewoon een beetje rondreizen met meerdere mensen dan in je eentje!

Ik heb hetzelfde als Iris hieronder al zegt; ik heb niemand die ik zover weet om mee te gaan, vooral hebben mijn vrienden er geen geld voor.
Ik had dan ook een vraagje; wat kost het ongeveer?

Ik ben nu ook 17 jaar en wordt in augustus 18.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Groetjes Megan.