Interrailen Oost-Europa augustus!!!!

Hoi!
Ik ben Fimke, een studente van 21 jaar en wil komende zomer een maand gaan backpacken (interrail) door Oos-Europa! Probleem is alleen dat ik nog geen reisgenootjes heb!
Het lijkt me leuk om met mensen te gaan die ook voor de eerste keer gaan backpacken, maar heb je deze ervaring al wel, dan moet je ook gewoon reageren hoor :wink:
Het hoeft voor mij niet teveel te kosten (interrail+campings, af en toe misschien een hostel)
Lijkt het je leuk om mee te gaan? Laat dan een berichtje achter of mail me!

Liefs
Fimke

[EMAIL=“fimkevellekoop@hotmail.com”]fimkevellekoop@hotmail.com

Hoi,

Super gaaf! Zit er ook aan te denken!
Weet of interrail goed werkt in Oost-Europa qua goede verbindingen enzo… Heb eens in Frankrijik en Spanje geinterraild: hele leuke ervaring, nadeel is alleen dat je in verhouding te veel reist omdat je een korte tijd zoveel mogelijk wilt zien!

gr. pieter

Hey!

Zullen we anders msnnen? Praat wat makkelijker :slight_smile: Ik ga nu slapen, maar ben vd week wel online…
[EMAIL=“fimkevellekoop@hotmail.com”]fimkevellekoop@hotmail.com

Groetjes,
Fimke

hey Fimke…volgens mij hebben we dezelfde plannen in de zomer;)
Wil je ook zoveel mogelijk oostblok landen gaan zien??

ben benieuwd!

ik heb een hyves… dutchbaboon.hyves.nl

groetjes, Kim

Heeej!
Ik ben Manon (21) en ik kan niet wachten om een keer te gaan treinen door Europa, maarja waar vind je de juiste persoon he! Oost-Europa is volgens mij echt gaaf! Lijkt me leuk om er eens over te kletsen! Voeg me maar toe: [EMAIL=“manon_van_veen@hotmail.com”]manon_van_veen@hotmail.com
Groetjes

Hi !

Ik wil ook zeker weten deze zomer voor 3 weken lekker met interrail ofiets door europa ! Ik had al ff op de site gekeken en dat zag erb est aantrekkelijk uit…voor 22 dagen reizen voor 300e http://www.nshispeed.nl/nl/interrail/de-interrail-global-pass
hier is de link…Zelf ben ik 21 jr studeer communicatie en woon in groningen en ben dus nog op zoek naar een toffe reisgenoot of met een leuke groep!
mail me als je interesse hebt…!

Meike
mmmeike@hotmail.com

Hallo! Leuk om zoveel anderen tegen te komen die ook gaan interrailen.

Ik ben deze zomer ook van plan naar Oost-Europa af te reizen. Ik reis onder andere af naar Berlijn, Szeczin, Gdansk, Malbork en Warschau (en bezoek vrienden in Berlijn en Warschau).
Vanaf 18 augustus ga ik achtereenvolgens naar het Tatra-gebergte (Zdiar), Bratislava, Wenen, Salzburg,Tirol, München en Nürnberg. Ik zou het heel leuk vinden als iemand een stukje of langer gedeelte mee zou willen reizen.

Groeten, Lares