Mijn planning is om in de zomer van 2010 een rondreis met interrail te maken door Oost-Europa. Nu is zo n reis natuurlijk leuker om met iemand te doen dan alleen. Heeft er iemand intresse om met mij mee te gaan en een paar landen te bezoeken?
Mijn voorkeur gaat uit naar Oost-Europa maar tips of suggesties zijn altijd welkom.
Ik ben een meisje van 19 jaar studeer in Utrecht en woon in Amsterdam.
Ben opzoek naar een reisgenoot van 18 jaar of ouder, die ook wil reizen via de interrail en als voorkeur landen Oost-Europa heeft.
Lijkt het jou leuk om je zomervakantie met mij te gaan plannen laat dan een berichtje achter…
Hoi Mirna,
Ik ben een meisje van 18 die precies hetzelfde wilt doen! Ik wil heel graag door Oost-Europa trekken maar ook niet alleen! Dus dit is natuurlijk heel leuk om te horen! Ik zit nu in 6vwo dus als het goed is ben ik in de zomer afgestudeerd!
Laten we contact met elkaar opnemen!
Groetjes,
Florentine(dochter van Bertine;))
Ik heb me aangemeld voor dit forum om een reismaatje te zoeken voor de zomervakantie 2010 om te gaan interrailen door een aantal Oost-Europese landen. Ik heb vorig jaar ge-interraild door een aantal West-Europese landen en ik wil aankomend jaar de andere kant van Europa wel eens bekijken.
Ik ben een meisje van 19 jaar (in de zomervakantie ben ik 20). Ik studeer in Delft en heb een baantje in Amsterdam.
Ik ben erg geinteresseerd in architectuur en kunst en vind het dus erg leuk om naar veel (grote) steden te gaan.
Ik was in ieder geval van plan om naar Boedapest te gaan, voor de rest heb ik nog geen route in m’n hoofd.
Hooi allemaal!
Ik ben ook 18 jaar en ook opzoek naar interrail reisgenoten!
Ik woon en werk in Groningen, ben gestopt met studeren en en heb nu een jaartje werken & reizen ingepland voordat ik weer ga beginnen met school.
Hebben jullie inmiddels al iets bijelkaar? Ik sta echt nog open voor alles.
Oja @Luz: Waarom wil je graag naar Boedapest?
Mijn emailadres is trouwens [EMAIL=“annaidzinga@hotmail.com”]annaidzinga@hotmail.com.
Groetjes,
Anna
Ik ben Waldemar, jongen van 23 en ik woon in Hardenberg…
Ik heb al veel van Europa gezien, alleen oost Europa nog niet.
Ik heb eens een reis per trein gemaakt, maar ook een aantal maal met eigen vervoer.
En dat laatste is mij beter bevallen.
Je bent dan niet gebonden aan bepaalde plaatsen en tijden.
Daar waar de trein met hoge snelheid voorbij raast, kun je met de auto een stop maken.
Dus als er mensen zijn die mijn optie ook wel zien zitten hoor ik dat ook graag.
P.S. Ik heb zelf een ruime stationwagon en er kunnen comfortabel 3 mensen mee reizen.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd zegt men wel eens.
je kan contant met me leggen via:
Deze site uiteraard
Hyves, waldemar11.hyves.nl
hotmail/MSN, dodgecharger1986@hotmail.com
In de Zomer, Juli/Augustus, eerder kan sowieso niet want in Juni zit ik nog in Amerika.
Later het jaar heb ik wel een maandje uitloop ruimte maar in Oktober ben ik alweer weg richting Afrika.