Ik speel al een tijdje met de gedachte om dit jaar te gaan interrailen door Europa, alleen ik wil niet alleen gaan. Ik wil het liefst een week of 2/3 gaan (misschien iets langer) en het lijkt me leuk om via deze site wat mensen te ontmoeten die hetzelfde willen gaan doen. Een interrail pas is relatief goedkoop. Voor ongeveer 300 euro kan je 22 dagen reizen door heel Europa. Het lijkt mij het vetst om gewoon te gaan en niet te veel te plannen en elke avond maar een beetje kijken waar we het goedkoopst kunnen overnachten.
Oh, ik ben trouwens 23 en ik studeer momenteel in Utrecht.
Het lijkt me het leukst om met ongeveer 4 a 5 mensen te gaan
Als je geïnteresseerd bent moet je maar even reageren
Klinkt goed!! Wanneer wil je precies vertrekken. Heb je nog voorkeur voor landen?
Ik ben 27 jaar en al heel wat van de wereld gezien…
Maar nu is Europa aan de beurt
Inter-railen is hardstikke vet, ik rail al bijna 10 jaar en ben er aan verslaafd
Zeker als je elk jaar weer met andere reisgenoten dit avontuur aan gaat.
Natuurlijk kies je dan voor het prachtige zuid oost Europa waar de mensen nog steeds
vriendelijk en hartelijk zijn en waar je voor niet al te veel geld lekker kunt eten, drinken en slapen.
En waar je kan genieten van coole steden, mooie natuur en overweldigende cultuur.
Ik zeg doen, gaan jullie mee?
Ik heb vakantie van 7 juli t/m 31 augustus
ik ben naar precies hetzelfde als jij op zoek!
Ik wil graag in mei/juni een mooie reis door Europa maken met de interrail.
ben zelf 19 en zoek andere leuke, jonge mensen om mee te gaan
als je het er over wilt hebben, please contact me !
Ik ben 18 jaar oud en oh wat lijkt me dit leuk voor deze zomer! Met een gezellige groep mensen Europa ontdekken!
Niet te veel plannen! Aan welke landen zit jij te denken?