Hoi,
De zomer komt er al weer aan en ik wil dit jaar graag een beetje rondreizen door Europa. Interrailen lijkt me heel leuk, ik zou vooral wel naar het Oostblok willen maar ook Duitsland en Italië wil ik graag heen. Aangezien mijn vrienden allemaal alweer plannen hebben en ik langer weg wil dan 1 of 2 weken, hoop ik hier iemand of meerdere mensen te vinden die ongeveer hetzelfde willen Het gaat om de maanden juli en/of augustus, daarna zit ik weer met studie.
Ik zelf ben 22 jaar, student aan de Uva en ik woon in Amsterdam met twee vriendinnen. Ik hou van veel zien, uitgaan maar ook lekker in de zon liggen
Nou als je meer wilt weten hoor ik het wel en ik hoop op leuke reacties!
Heeyy studentje.
Ik lees je oproep op wereldwijzer.nl
Hier een berichtje uit studentenstad Wageningen.
Wat dacht je van een 22 daagse treinrondreis door Zuid Oost Europa
met een zeer ervaren inter-railer die al 13 jaar Europa rond reist met de trein?
Ik heb vakantie van 29 juni t/m 16 augustus en dit avontuur staat voor komende zomer
weer op de planning.
Kijk maar ff naar de foto’s op mijn facebook en mocht je interresse hebben om mee te gaan.
Laat gerust een berichtje achter.
Groeten van de railrunner
Hoi Studentje22,
op het moment ben ik ook opzoek naar een reisgenootje voor een rondtrip in Europa. Daarom spreekt je oproep me erg aan. Ik ben 27 jaar, man, student aan de WUR (1e jaars MSc) en woon in Wageningen. Veel vrienden gaan binnenkort op stage of studeren af, dus ik zit in hetzelfde schuitje. Augustus heb ik bijna volledig vrij, dus die periode heeft mijn voorkeur. Plannen voor een route heb ik nog niet. Heb contacten in Madrid, Italie en Duitsland. Alle drie landen ken enkel ik alleen vanaf het asfalt, en zou ik graag eens van een andere kant willen zien. Spreekt je dit aan, laat dan een berichtje achter.
groeten,
Taco