2 á 3 weken rondtrekken door Oost-Europa

Hallo,

Ik wil graag deze zomer rond gaan trekken door Oost-Europa (Polen, Slowakije, Hongarije, zoiets). In eerste instantie zou ik met de auto gaan maar interrail lijkt me ook erg leuk. Ik zoek iemand van ongeveer dezelfde leeftijd die eveneens nog geen plannen heeft. Ik heb vakantie van 15 juli tot 5 augustus. Mijn budget is wel beperkt dus met de trein worden het hostels en met de auto een tentje. Wie heeft er zin om mee te gaan?

Ik wil graag veel dingen zien, dus steden bekijken en natuur bezichtigen. Maar af en toe tussendoor een dagje helemaal niks doen is ook wel prettig:) Ik zoek een leuk en ongecompliceerd iemand. Interesse? Ik hoor graag van je…

Ha Sjachel,

ongeveer dezelfde leeftijd. Wat is jouw leeftijd?
Zelf wil ik ook graag naar Oost-Europa deze zomer, maar je bent vast veel jonger dan ik. Ben geboren in 1959…

Hey

Ja dan ben ik inderdaad wel een heel stuk jonger, een jaartje of 25:) (1984) Maar ja, op zich maakt leeftijd me niets uit, ik bedoel, het is maar een getal. Aan de andere kant heb ik geen idee of dat in de praktijk ook zo werkt en uiteraard of we ook een beetje dezelfde vakantie voor ogen hebben. We kunnen op zijn minst nader kennis maken lijkt me…? Als je msn hebt mag je me toevoegen: [EMAIL=“sjachel@hotmail.com”]sjachel@hotmail.com. Zo niet, kun je me altijd mailen…

Groetjes, Sjaak

Hoi Sjaak,

Ik geef je even mijn advertentie. Ik denk dat die wel overeenkomsten heeft met jouw reiswensen: Ik wacht je reactie wel af

**Ik ben 28 jaar(M). Wegens verandering van baan(van TNT-postchauffeur naar jongerenwerker) neem ik van de zomer 6 weken vakantie. In de periode juli t/m 12 augustus wil ik graag reizen door Europa(2-3 weken), bij voorkeur met Interrail. Ik ben op zoek naar reisgenoten (M/V) om gezelig met elkaar vakantie te vieren.(leeftijd 20-40 jaar). Mijn favoriete vakantie heeft: Zowel natuur als steden, zowel strand als bergen, zowel terras als kroeg/bar/disco, zowel relaxen/genieten als uitdaging/ avontuur. Ik heb veel homor en samen kunnen lachen vind ik ontzettend belangrijk. Maar ook goed kunnen praten over van alles en nog wat vind ik erg belangrijk. Ik ben zelf christen, maar dat hoef jij als medereiziger niet te zijn. Als je na het lezen hiervan ook zin krijgt in een vergelijkbare vakantie, mail me dan. de groeten van Arjo **