Backpacken door europa met interrail!

Hi there !

Ik ben studente van 21 jaar en het lijkt me erg tof om deze zomer gewoon met mn backpack op door europa te reizen voor zon 2 a 3 weken! Interrailen lijkt me een goede manier om van stad naar stad te reizen…Aangezien aan liften nogal wat nadelen kleven en je met de trein een heel eind kan komen! Van te voren moet ik nog wel een route uitstippelen maar waar ik zeker wel heen wil is Berlijn, Antwerpen, Barcelona en verder maakt het me niet heul veel uit wil gewoon een onwijs chille vakantie!
Wie wil(len) er met me mee??? Het lijkt me ook tof om met een groepje te gaan reizen…DUs mensen die hier ookal gelijk reiskriebels van krijgen…reageer ff!

(Het liefst wel ook studenten van mijn leeftijd tot 25 jr)

Mail me! xxx. Meike (mmmeike@hotmail.com)

Hoi meike!
Ik wil ook gaan backpacken, en met interrail is inderdaad handig! Ik wilde alleen ook graag richting polen, auschwitz bezoeken etc. Weet niet of je dat ook leuk lijkt…
Groetjes

hee marleen!ik las net je berichtje en ik wil ook graag gaan backpacken,interrailen door europa!
ik ben 20 jaar, 3e jaars student journalistiek in utrecht en hou van avontuur! vriendinnen willen allemaal saai een weekje op het strand liggen dus vandaar dat ik hier maar even ging kijken. heb je al mensen gevonden om mee te reizen? en je wilt in juli weg?
nou ik hoor het wel van je!
groetjes Pauline

Hoihoi!

Het lijkt mij super om een deel van europa deze zomer te gaan verkennen!
Ik maak deze reis het liefste low-budget en met een aantal mensen rond de 20.
Over mezelf: Ik ben een 19jarige studente fysiotherapie, uit eindhoven en ben klaar voor een avontuur!
Ik zou graag zo’n 2 weken in juli weg willen, maar aug is ook een optie.
Wie zit er met dezelfde gedachte???!

Groetjes Monique

Hallo,