:wereld:
Mijn motto is zoveel mogelijk zien en genieten van de onbekende omgeving voor zo min mogelijk geld
Ik heb 2 keer eerder een small europa(steden)tripje gemaakt d.m.v de interrail (internationaal treinticket)
waarvan 1 maal solo en de 2e keer met een vriendin.
Voor de mensen die het ook aanspreekt om bijvoorbeeld met de trein of bus (2/3 weken in de periode juli/aug.) een kleine rondreis te maken door oost europa, ik zoek nog reislustig gezelschap.
Je motto komt exact overeen met die van mij. Vreemd dat nog niemand gereageerd heeft op je oproep… althans, tot aan nu dan!
Ik ben reislustig en ik wil deze zomer enorm graag 10 dagen door europa reizen. Een redelijk korte, maar ik hoop gezellige, vakantie. Even weg van Nederland en al zijn beslommeringen. Je kent het vast wel!
Ik ben in 2007 wezen interrailen met drie onbekenden, dat was erg geslaagd. Ik heb dus wat ervaring. Ik houd van het go-with-the-flow denken. Wat komt, dat komt. Lekker losjes reizen dus en weinig verplichtingen. Gezelligheid en ontspanning staan voorop.
Ik weet dat 10 dagen niet veel is, maar ik hoop dat mijn reactie je toch aanspreekt. Ik ben enthousiast! Ik ben trouwens een gezellige mannelijke reisgenoot hoor! Dat kan ik rustig van mezelf zeggen, haha.