Reisgenote gezocht voor 2 weken in Augustus (Interrail/Eilandhoppen?)

Hoi,

In augustus ben ik nog vrij om rond de 2 weken een reisje te gaan maken.
Ik ga ook wel in mijn eentje maar het liefste reis ik toch met een reigenootje.
Op dit moment heb ik niet hele grote of concrete plannen.
Een aantal opties die nu rondspoken in mijn hoofd zijn o.a. Eilandhoppen in Griekenland, interrailen (Ik zou bijv. heel graag auswitch willen zien).
Ik ben flexibel dus samen moeten we er wel uitkomen.
Ik ben 23 jaar oud, studeer Pedagogische Wetenschappen aan de universiteit en ben op zoek naar een vrolijke reisgenoot.
Mijn reizen worden gekenmerkt door veel afwisseling.
Cultuur en Natuur, Steden en Strand, Avontuur en Relaxen…
Paar jaar geleden heb ik al eens een interrail reis gemaakt door Zuid-Oost Europa en dat was echt geweldig!

Heb je ook ongeveer 2 weken de tijd in augustus en kun je je ook wel vinden in bovenstaande dan hoor ik graag van je.

Groetjes,
Jitske.

Hoi Jitske,

Ik zit er aan te denken om te gaan bergwandelen deze zomer in de Alpen maar sta ook open voor andere ideeën. Interrailen lijkt me bijvoorbeeld ook erg leuk. De afwisseling waar je het over hebt spreekt me aan, ik hou zelf ook van diverse dingen. Zo vind ik actieve vakanties erg leuk maar bijvoorbeeld stappen en relaxen hou ik ook van. Wat mij erg leuk zou lijken is om het interrailen met een huttentocht te combineren. Wat zou jij daar van vinden? Dus bijvoorbeeld 5 dagen een tocht maken in de berg van hut naar hut en de rest van de tijd rondtreinen. Ben benieuwd of dit je aanspreekt.
Ik ben ook een student (verpleegkunde duaal) en ben 26 jaar.

Groetjes Fanny

Hoi,

Waar wil je heen gaan met interrailen. Want ik zelf wil ook graag interrailen en dat moet in augustus.

Groetjes Casper

Hoi,

Ik ben ook op zoek naar een reisgenootje om mee te interrailen en het liefst in Augustus!
Verder zie ik wel waar de trein mij brengt en Auswitz is eigenlijk een van de weinige dingen die echt op mijn lijstje staan! Als je intresse hebt is dit mijn email: shennavangijtenbeek@hotmail.com

Groetjes

Hoi allemaal,

Ik weet dat ik überlaat ben, maar niet geschoten is altijd mis…
Ik ben zelf zeer geïnteresseerd in interrailen deze zomer (juli/augustus) door Oost / Zuid-Oost Europa.
Zijn de plannen nog actueel? In dat geval hoor ik graag iets!

Groetjes,

Davy (24 jaar)

Hoi ik wou in augustus ook 3 weken of mischien iets langer gaan interraillen door europa. Liefs een stuk Oost europa in dus Auswitz wil ik ook graag heen. Plannen zijn nog niet echt concreet omdat ik net afgestudeerd ben zo:vak02:.

Die trektoch door de alpen en interrailen klinkt ook erg goed.

Groetjes

Robin
24 jaar

Hee!

Ik weet dat dit een late reactie is op je bericht. Maar kant altijd reageren.
Ik ben Lilian, 22 jaar en ben nu inmiddels al bijna anderhalf jaar werkzaam op een kinderdagverblijf.
Ik ben de laatste 2 weken van Augustus vrij en wil het dit jaar graag eens anders doen dan mijn voorgaande vakanties. Ik wil graag wat meer zien en zeker staat Auschwitz ook op mijn lijstje!
Ik ben vorig jaar ook in Griekenland geweest, eilandhoppen op 2 eilanden, skiathos en skopelos. Maar er zijn nog zoveel meer prachtige eilanden dat ik daar ook nog wel een keer weer heen zou willen:)
Zijn de plannen er nog?

Groetjes Lilian