Reisgenoot gezocht in juli '08! Wie gaat er mee?

Hey Mensen!

Ik ben Greace (v), 21 jaar en op zoek naar reisgeno(o)t(en) die net als mij graag op vakantie willen, maar eigenlijk niemand heeft om te gaan.
Heb nog geen concrete plannen, maar mijn idee was om halverwege de maand juli voor ongeveer 2 weken richting Italië te gaan met de trein/interrail. En dan daar in hostels of iets dergelijks te overnachten.
Wat ik graag zou willen is :zon02:, cultuur en veel dingen zien.
Natuurlijk met een leuke, spontane reisgenoot :teeth:, van ongeveer dezelfde leeftijd met dezelfde plannen.
Andere ideeën zijn ook zeker welkom!
Ik hoop wat van je te horen!

Groetjes Greace

Heey Greace!
Ik heb de laatste 2 weken van juli vakantie en ik zou ook graag op vakantie willen maar niemand wil mee :frowning:
Ik heb eigenlijk nog helemaal geen plannen maar Italië klinkt ook goed :smiley:
Ik ben trouwens Wendy… 20 jaar…
grts

Heey,
je oproep klinkt erg leuk:) Ik ben Danielle, ben (bijna)20. Voor mij komt ook juli het beste uit om op vakantie te gaan, vrienden kunnen/willen niet dus ben zelf ook nog op zoek naar iemand op mee op vakantie te gaan… Ben zelf al wel vaak in Italie geweest maar heb nog lang niet alles gezien en ik zou dus best nog wel eens terug willen, maar iets anders, griekenland bijvoorbeeld, vind ik ook wel leuk om te bezoeken.
groetjes

Heey!
Interessante plannen! Ik zou deze zomer ook graag gaan interrailen. Zelf zou ik graag naar zuidwest-europa gaan, dus landen als italie, kroatie, griekenland. Ik heb nog geen specifiek plan. Ik wil ongeveer 2 weken weg.
Ik hou van cultuur en avontuur. Ik wil gewoon graag veel zien en de korte tijd dat je weg bent zo goed mogelijk gebruiken! Overnachten zou ik graag in hostels etc doen.
Ik ben overigens 21, vrouw en ik studeer deze zomer af. Voor mij komt de maand juli het best uit! Het liefst ga ik met zo’n 4 personen! Hopelijk willen er meer mensen mee!
Groetjes Sanne

klinkt ook erg leuk, zelf zou ik ook graag door het zuiden van europa willen interrailen, maar 1 specifiek land verder verkennen lijkt me ook wel wat

Hee hallo,ik ben via saepaters hiervan op de hoogte gesteld omdat ik ook graag met een groepje gezellige en leuke mensen wil gaan interrailen naar zwisterland(zurich),door naar turijn in Italie en een aantal dagen zonnebaden in Nice en dan weer terug via Lyon.wellicht is het een leuk idee om een keertje bij elkaar te komen,vb in een espressobar/lunchroom om elkaar te ontmoeten en concrete plannen te gaan maken.laat het weten als je het wat lijkt.
Groetjes josefine uit Rotterdam

Hey Greace,
Lijkt me ook wel leuk! Ik ben Mariëtte, 20 jaar en derdejaars student. Ik heb net ook een berichtje geplaatst: Studenten gezocht vakantie juli of augustus 2008. Het lijkt me leuk om met een groepje weg te gaan. Ik hoor wel of je al meer plannen hebt.
Groetjes, Mariëtte

heey Greace,
ik zoek ook een reisgenoten,
ik ben linda 18 jaar een spontane meid die nieuwe dingen wil leren.
italie lijkt mij erg leuk!
email: [EMAIL=“lindak1989@hotmail.com”]lindak1989@hotmail.com
groetjes linda

Heej Greace,

Jouw beschrijving klinkt erg bekend: vrienden die geen zin, geen geld of andere redenen hebben om niet mee op vakantie te gaan. Zelf ben ik ook van plan om deze zomer met de trein door Europa te trekken. Italië lijkt me erg leuk, maar andere (West-)Europese landen vind ik ook goed. Ik ben 21 jaar, student (m.) en woon in de regio Utrecht. Ik zie dat er een aantal mensen hebben gereageerd. Lijkt me leuk om te horen of jullie al plannen hebben?

groetjes Daniël

zo leuk om te zien dat andere ook dezelfde plannen hebben!
heb zelf ook een berichtje geplaatst (had deze nog niet gezien)
zijn er al concrete plannen / groepjes ontstaan?
zie ook mijn topic (student zoekt reisgenoten)

ben 20 jaar en studeer in Groningen!!
Groetjes,
Steve

Hoi Greace,

Ik heb al 3 serieuze reactie’s gehad op mijn Turkije-oproep. Eentje van hen wil ook graag met een groepje gaan en heeft de oproep geplaatst om allemaal naar Hotel Linda 4* (A.I. Ook 1-pers. kamers!) in Side te gaan. Dan maakt de periode niet meer zoveel uit, maar kan degene die daar is / zijn de nieuwkomers weer introduceren, a la kettingreactie. Misschien ook iets voor jou? Hij (Rene) gaat tot 22 mei en ik kom naar alle waarschijnlijkheid 19 mei aan. Blijf daar 9 dagen.
Check de site, zou ik zeggen.
http://www.stipreizen.nl/SILIN?Period=2008-5

Groetjes, Nagiha.

Hi allemaal!

Ook ik zoek nog reisgenoten en heb dus ook het plan om te gaan interrailen door europa!
Ik lees dit wat later…maar hebben jullie al concrete plannen ? Ik wil ook het liefst in een groepje van 4 a 5 studenten gaan interrailen en genieten van andere culturen t lekkere weer en van nieuwe spontane ontmoetingen! Als jullie dit wat lijkt reageer dan ff of stuur een mail naar: mmmeike@hotmail.com. Wie weet kunnen we dan idd s gaan meeten als de plannen overeenkomen!

Hoi Greace! en de rest!
Ik wilde gaan gaan backpacken deze zomer, maar interrailen lijkt me ook heel leuk. Ik zou het liefste ook veel willen zien, hou niet zo van zon-vakanties.
Ik vind verschillende landen ook leuk, dus als het je leuk lijkt, dan hoor ik het wel!
(Ik ben 19, kom uit leiden, en studeer geneeskunde)

Hey mensen,

Het is al een tijdje geleden dat ik het onderwerp erop heb gezegd.
Ik wou toch nog even een berichtje achterlaten, omdat ik nog steeds reacties binnen krijg :teeth:.
Maar ik heb dus al een aantal reisgenoten gevonden en de reis is verder helemaal rond :zon02:
In ieder geval bedankt voor jullie reacties! En hoop dat jullie ook
reisgenootjes kunnen vinden en een leuke vakantie zullen hebben!
En misschien zien we elkaar wel in Italië :dag:

Groetjes Greace!

Hi Grace,
Je kan je oproep ookwissen, hoor! Doeiii.