Reisgenoot gezocht voor juli/augustus 2007!!

Hoihoi,

Net zoals velen anderen hier ben ik (18V) op zoek naar een reisgenoot!:slight_smile:

Over mijzelf:
Ik ben dol op reizen en trek er iedere zomer zo lang mogelijk op uit! Ik hou van avontuurlijke en culturele reizen, maar vind het ook heerlijk om af en toe gewoon niks te doen…
Vorig jaar ben ik een maand gaan interrailen door Europa, en het lijkt me best leuk om dit jaar weer zoiets te doen. Ook heb ik het verleden veel actieve vakanties gehad (bergbeklimmen, canyonningen etc) en dat is me ook altijd erg goed bevallen.

Wat ik deze zomer wil gaan doen:
Alles is mogelijk! Er zijn erg veel dingen die me leuk lijken. Een paar voorbeelden:

• Rondtrekken door (zuid) Oost-Europa
  • Stedentrips in de VS/Europa
  • Naar Zuid-Amerika en vanaf daar rondtrekken/excursies/vrijwilligerswerk
  • Bergbeklimmen in Europa
  • Rusland
  • Toch weer terug naar Scandinavie (erg mooi daar!)
  • India
  • Zuid-Afrika
  • Op de bonnefooi in het vliegtuig stappen

De reisdata staan helaas wel al enigszins vast. Ik heb dit jaar maar 23 dagen vakantie (14 juli t/m 5 augustus) en de reis zal in deze periode moeten vallen.

Meer over mij:
Behalve mijn liefde voor reizen hou ik ook erg veel van theatersport en leuke dingen doen met vrienden. Ik heb hiervoor een half jaar in een jeugdherberg gewoond en dat was echt super! Een van de leuke kanten van reizen is voor mij dan ook het ontmoeten van nieuwe mensen!:thumbsup:
Naast al deze hobbies volg ik de lerarenopleiding Engels (en vanaf volgend jaar wiskunde). Verder zou ik mezelf als spontaan, vrolijk, ietwat chaotisch en avontuurlijk omschrijven.

Spreekt dit je aan, of heb je zelf een leuk idee voor de zomer?:slight_smile:
Mail me op [EMAIL=“hesterr@gmail.com”]hesterr@gmail.com of stuur een privebericht!

Hoihoi… Ik ben ook een spontane meid van bijna 19.
Ik heb eigenlijk nog nooit gereist… maar ik wil heel erg graag juli augustus erop uit!! dingen meemaken en beleven… andere bevolking zien dan alleen nederlanders etc. het lijkt me echt zeer leuk. heb niet echt voorkeur… maar griekenland lijkt me erg mooi. kwa budget maakt het mij niet uit. Ben vrij rijke student:teeth: en ja, You life one’s.!
Heb je al wat Geboekt of in die richting?
Groetjes! hoop van je te horen en hoop dat het wat word:P en niet zoals andere dat er onzin berichten worden gestuurd:tssk: haha.
groetjes !! esther.
oja… typeer me zelf ff: spontaan. sociaal. soms prettig gestoord. niet iemand die alle aandacht moet hebben. gezellig. lol maken:)

hoi,

ben een meid van 19 jaar oud, en heb nog geen vakantie geplant voor deze zomer, toch heb ik zin om er op uit te gaan, heb eigenlijk nog nooit alleen gereisd maar mn vriendinnen gaan of met hun vriend of in het najaar.
Ik zou dolgraag naar de VS willen, ben er nog nooit geweest maar ben helemaal verliefd op het land!!! En een stedentrip lijkt me helemaal geweldig!!

Mezelf zou ik omschrijven als een spontane, vrolijke meid die wel zin in nieuwe contacten. Ben ook er niet een die alle aandacht opeist.

hoop dat het je wat lijkt en ik wat van je hoor,

groetjes Madeline

hoi maddy87!!!
ik zie dat je ook van mijn leeftijdsgroep bent en ook nog nooit echt hebt gereist!!! Mij lijkt de VS ook wel super groot en indrukwekkend, en misschien een beetje eng:lol:… mAARe ik hoop dat we in contact kunnen komen… ook met de hierbovenstaande persoon die dit forumpje is begonnen.! Ik heb niet echt een max. kwa uitgave. Ik hoop dat we eruit kunnen komen en er een goed gevoel over hebben.
mijn mail adres/msn : [EMAIL=“vanhoof_esther@hotmail.com”]vanhoof_esther@hotmail.com

hoop dat je je nog wat lijkt en hoop snel reactie te krijgen. het is immers alweer 5 juni!

groetjes ESther

Heyhey,
Sorry dat het even geduurd heeft voordat ik zelf weer kon reageren (middenin tentamenperiode, dus dan is alles even drukdrukdruk!)

Leuk om ook jullie ideeen te lezen!!
@ esthervhoof: Nee, ik heb nog niks geboekt… Eerst een reisgenoot vinden, en daarna verder kijken is een beetje mijn idee.

Heb inmiddels wel een beetje het idee gekregen om weer lekker te gaan interrailen 3 weekjes, omdat dat goed is voor het budget (ik heb helaas wel een beperkend budget :() en daarnaast ook ontzettend gaaf is om mee te maken! Zoals ik al eerder schreef heb ik vorig jaar een maand ge-interraild, en het was echt een van de beste vakantie die ik ooit gehad heb!

Lijkt het jou ook leuk om te gaan interrailen oid? :slight_smile:

@maddy87: Jaa!! De VS lijkt mij ook ontzettend gaaf om eens heen te gaan! Nog bepaalde steden die je leuk lijken?

Mijn msnadres is trouwens d y f u s i c a @ hotm…

hoihoi dyfusica!!!
eindelijk reactie:P:P hahaha… nee grapje)
ik heb er nog steeds zin in en nog geen reisgenoot gevonden!! T schijnt toch moeilijker te zijn dan ik dacht.
ik zit er aan te denken gewoon een retour vlucht te boeken naar de zon. en dan daar verder kijken…
ik hoor het wel.
groetjes esther

hoi jij had iets op internet staan van dat je op zoek bent na een reisgenoot ik wil best met jou mee lijkt me wel leuk om te doen ma wat kost het allemaal? voeg me anders ma ff toe op msn eminem_18live.nl ik hoor wel van je mvg johan

Hey Esther, ik zag dat je me had toegevoegd op msn!!

Ja ik snap wat je bedoelt… Ben nu zelf ook nog steeds op zoek… (Had bijna iets gevonden richting Siberie,maar ivm vaccinaties gaat dat waarschijnlijk niet lukken (n))

Ja, ik zit nu ook aan zoiets te denken… Hoewel ik eigenlijk toch wel erg graag wil backpacken door Oost-Europa en Zuid-Oost Europa.
Weet je al waar je heenvliegt? :slight_smile:

Groetjes, Hester

Ik heb je toegevoegd :slight_smile:

Topic kan dicht, ik heb mijn reisbestemming gevonden!! :slight_smile:

(Voor de geinteresseerden: Ik ga via www.greatbaikaltrail.org vrijwilligerswerk doen in Siberie)