Reisgenoot(e) zomer 2007 gezocht

Oke, ik zoek een reisgenootje. Ik ben zelf in de zomer 19 en doe dit jaar examen VWO. Hierna ga ik waarschijnlijk Kunstmatige Intelligentie in Utrecht studeren.

Ik zoek iemand om mee te reizen van ongeveer mijn leeftijd. M/V maakt niet zoveel uit. Het land maakt me vrij weinig uit alhoewel mijn voorkeur uitgaat naar GB of Scandinavië. Interrailen lijkt me leuk maar iets anders ook!

In een vakantie vind ik het leuk om steden te bekijken, gewoon rondlopen in de stad, wat leuke dingen bekijken, mensen ontmoeten en s’avonds wat drinken (nee, ik ben geen party-animal die elke avond tot de vroege uurtjes uitgaat

).

Behalve de steden bekijken vind ik het ook leuk om de natuur in te gaan, wat te wandelen of gewoon op een plek met een mooi uitzicht wat te eten.

Dit was een beschrijving van wat ik leuk vind om te doen in een vakantie, maar ik sta open voor veel dingen. Ik zoek gewoon een reisgenoot die ongeveer dezelfde ideeën over een reis heeft en dan kunnen we samen bepalen hoe & wat.

hoe lang wil je ongeveer gaan? en in welke periode precies? heb je een bedrag in gedachten wat je er maximaal aan wilt besteden?

Ik zit te denken aan 2 á 3 weken in Juli of Augustus. Meer Juli dan augustus liever.

Het bedrag vind ik moeilijk te bepalen. Lowbudget maar niet té. Bij elkaar niet veel meer dan 1000 euro. Maar ik kan dat moeilijk inschatten… Verblijven doe ik het liefst in hostels natuurlijk vanwege de prijs maar ook omdat je daar makkelijk contact met anderen maakt.

schopje :slight_smile:

Hoi Artemis,
Je had op mijn thread gereageerd, dus nu reageer ik een keer bij jou :teeth:
We willen inderdaad ongeveer hetzelfde. Ik had Scandinavië niet in mijn rijtje staan, maar daar zou ik ook zeker een keer naar toe willen! Ook de combinatie steden/natuur trekt me erg aan. Beetje afwisseling is wel zo leuk en zo kom je nog eens ergens :slywink:
Ik studeer trouwens Biomedische Wetenschappen in Nijmegen, ik zit nu in m’n 2e jaar.

Ik ben Bart, doe momenteel ook 6VWO en word in september 19. Woon momenteel in Almelo, maar misschien volgend jaar in Enschede als ik daar op de Saxion Kunst en Techniek ga doen.

Je reisplannen spreken me opzich erg aan, alleen het budget lijkt me een beetje ruim (zeker omdat ik nog meer dingen wil doen deze zomer). Groot Brittanië lijkt me gaaf om heen te gaan, Scandinavië wat minder. Mocht je geïnteresseerd zijn, volgens mij staat mijn mailadres in m’n profiel :slight_smile: