Reisgenoot gezocht zomer 2010

Hallo allemaal!

Ik ben Roij en ben bijna (wordt a.s. vrijdag) 19 jaar. Ik zoek een reispartner (m/v) voor de aanstaande zomervakantie. De bestemming maakt mij niet echt uit, als ik maar veel van het land zie, ben zowel geinteresseerd in natuur als cultuur. Ben voor de duidelijkheid geen type die alleen maar op reis gaat voor het uitgaan. Het mooiste lijkt het mij om een georganiseerde reis van bijv. FOX te doen, maar wil ook best wel backpakken, kortom ik sta voor alles open.

Ik dacht zelf aan landen zoals; Noorwegen, USA, Canada, Mexico, Costa Rica, Guatemala, Frankrijk, China, Maleisie, Australie, N-Zeeland, Zuid-Afrika, enz:wereld:. Voor reizen binnen Europa, heb ik mijn eigen auto beschikbaar, wie o wie lijkt het wat om met mij een reis te maken deze zomer?

Gr. Roij

Hoi Roij,

Zonder eerst een heel verhaal af te gaan steken hier eerst maar ff de vragen aan jou:
-Wat voor type reisgenoot zoek je? (voorkeur gesl8, voorkeur leeftijd etc.)
-Wat voor type reis vind je leuk?
-Ben je gebonden aan een zeker budget?

Graag je reactie, groet, Toon.

Hey Toon,

Leuk dat je al zo snel reageert. Heb niet echt een voorkeur een geslacht, voor de leeftijd wel, 16-25 jr.

Ik ben iemand die niet graag stilzit. Ik trek er dus graag op uit, of dat nou met de trein, met de bus, fietsend of wandelend is maakt me niet uit.

Heb een vrij ruim budget, wil maximaal 2500 euro uitgeven, maar het moet volgens mij ook wel met minder kunnen.

Wat vindt jij leuk dan? En heb je al plannen?

Gr. Roij

Hoi Roij,

Je bent duidelijk in je voorkeur voor leeftijd. Daar val ik buiten (ben ouder).
Jammer, maar ik snap het natuurlijk wel.
Je interesse in natuur en cultuur sprak me wel aan, ook de manier waarop je over je vakantie-idee sprak. Daar zag ik grote overeenkomsten in.
Ik was me al aan het oriënteren op mooie reizen. Voor het idee zal ik wat links geven:
-23-daagse groepsrondreis Maleisisch Borneo | Sawadee Reizen
-http://www.sawadee.nl/reisroutes/toon_reis.php?rc=NEM
-http://koningaap.nl/latijns-amerika/peru/peru-en-bolivia-groepsreis-24-dagen/reisdata-en-prijzen
-En mss. dat ik wel weer eens naar Indonesie ga, maar dan niet georganiseerd. Ben er al 4 keer geweest.

Nou, Roij, ik wens jou veel succes met het vinden van een leuke reisgenoot/genote, en ook met de voorbereidingspret!

Groet, Toon.