[gezocht] Reisgenoot

Zo.
Ik ben op zoek naar een leuke, cultureel ingestelde reisgenoot die een tikje aan kan sluiten op mijn interessegebieden (zoals literatuur, taal, cultuur, natuur) en die zin, tijd en mogelijkheden heeft om ergens in de maand augustus met mij op vakantie te gaan.
Want tja, ik heet Roos [voor iemand die het leuk vind: blond haar, blauwe ogen, houdt van katten, Harry Mulisch en schrijven] en ben zelf achttien en doe dit jaar eindexamen en voordat ik ga studeren (in Leuven, Nederlands en Engels) wil ik toch nog graag op vakantie. Voorheen ging ik nog wel eens met jongerenorganisaties die niet alleen heel oppervlakkig, maar ook erg gericht zijn op interne sociale contacten (maw: jongens, drank en seks). En dat is nu niet echt mijn ding, ik zou graag naar een leuk land gaan (ik sta voor veel [betaalbare] bestemmingen open) om daar natuurlijk wel te onstpannen en van de (eventuele) zon te genieten, maar ik zou ook graag natuur en cultuur zien. Ik ben zo’n museumbeest. :stuck_out_tongue:
En het is nu niet zo dat ik geen vrienden heb, maar de meeste hebben een partner op het gebied van liefde en gaan hiermee op vakantie. Vandaar dat ik gewoonweg niemand heb om mee op vakantie te gaan.
Mijn voorkeur gaat duidelijk uit naar een vrouwelijke reisgenoot (een reisgenote dus :wink: ) omdat mannen en ik over het algemeen niet op een vriendschappelijk (of überhaupt op een ander) niveau klikken. Oja, ik moet wel wellicht wel waarschuwen voor het feit dat ik biseksueel ben, maar dit hoeft voor de normaal ingestelde persoon geen probleem te zijn. (toch?)
Voor visualisatie, die ik zelf altijd wil hebben, kan men mijn website http://roospleonasmes.blogspot.com bezoeken (daar staan schrijfsels van mij, maar via de link ‘visueel’ is er een foto te zien). Meer foto’s zijn dmv. een wisselwerking altijd te verkrijgen.

Ik zou het écht heel erg leuk vinden om op vakantie te gaan met een leuk iemand, wie helpt mij? (want, snif, anders kan ik niet op vakantie)

Reacties kunnen het beste via mijn email: roseberry61@hotmail.com !