Ik ben Roos, bijna 20 jaar, ik woon in Noord-Holland. Vanaf begin mei wil ik graag gaan reizen (backpacken). Ik heb de tijd tot eind juni. In Januari ben ik gestopt met de studie diergeneeskunde in Antwerpen. Ik ben heel avontuurlijk, vaak vrolijk en ik zeur zelden. Ik heb al wat reiservaring, maar vooral in Europa. Het maakt mij niet zoveel uit waar we heengaan want ik wil de hele wereld nog zien. Azie of amerika lijken mij heel mooi, maar Europa vind ik ook leuk. Dus wie wil met mij een leuke reis gaan plannen?
Groetjes,
Roos
Hoi Rooz,
Ik ben Charlotte en ben 22 jaar en ook nog opzoek naar een reisgenootje voor deze zomer!
Ik ben spontaan, vlot en houd ook absoluut niet van mensen die zeuren:P
Vooral lol maken vind ik belangrijk!
Ik kom zelf uit Alkmaar en werk in de Zorg.
Het liefst zou ik naar spanje of griekenland willen deze zomer,
als het je wat lijkt, hoor ik het wel van je!
Groetjes,
Charlotte:dag::vak02:
Hoi Charlotte,
Griekenland lijkt me wel heel mooi om naar toe te gaan, maar ik wil wel voor langere tijd weg. Jij ook? En kan je ook vanaf begin mei?
Groetjes,
Roos
hoi Roos,
Ik ben 18 jaar en ook (tijdelijk) gestopt met studeren. Ik heb een mail en reactie aan je gestuurd via de reizigersaanvraag waar jij op reageerde kortgeleden, van Anne. Ik wil reizen in Amerika ( en evt. ook in China ), en kan in april/mei en stuk juni.
Lees mijn mail maar ff, daar staat mijn email adres ook in.
Ik hou van lol maken, maar ook van culturele dingen en steden bezoeken.
Groetjes :dag:
Fleur
He ook ik wil wel even weg, mei, juni [past goed. Africa of Australie zit ik aan te denken. En jij?
Graag hoor ik van je, denk dat we wel gemeenschappelijke interesses hebben oa diergeneeskunde.
Gr. Manuela
Hey allemaal,
Leuk dat ik zoveel reacties krijg! Ik heb nu een reisgenootje gevonden die graag naar Thailand wil half mei en juni. Ik ga haar zaterdag ontmoeten in Leiden om te kijken of het klikt. Maar het is altijd leuk om met meer mensen te gaan en als het niet klikt sta ik open voor nieuwe ideeen. Ik hoor het wel of er mensen mee willen naar Thailand
Groetjes,
Roos
hoi,Manuela. Australië : prima. Ik heb net (rond 23 00 uur)een idee gepost onder reisgenoot gezocht Australie, onder de naam Affiej. Ik wil 20 april weg,kan jij al zo vroeg?
Dan reizen we samen met een groep naar Sidney en worden daar de eerste 5 dagen “opgevangen” + activiteiten en daarna trek je van hostel naar hostel met je groep en/of meerdere mensen.
Het lijkt me leuk om samen te doen met iemand , die je al een beetje kent, dus als jij dat ook wil, laat ff weten.
Groeten
Fleur