Ik heet Loes en ben 19 jaar. Ik wil graag een tijdje weg uit Nederland voor dat ik volgend jaat weer begin met studeren. Ik heb nog geen bestemming dus sta voor alles open. Het lijkt me wel leuk om te backpacken of om op fietsvakantie te gaan door Europa. Ook vrijwilligerswerk lijkt me erg leuk. Verder buiten Europa vind ik leuk als het maar een actieve en avontuurlijke vakantie is. Ik wil graag veel zien van de landen waar ik heen ga. Canada, Montana en Australie hebben ook voorkeur. Eigelijk lijkt alles me wel leuk, maar ik vind het altijd wel leuk om dingen te doen, die niet iedereen doet zeg maar!
Ben jij ook? Dan lijkt het me super leuk om eens te mailen en ideeen uit te wisselen. Mijn emailadres is [EMAIL=“loesjemertens@hotmail.com”]loesjemertens@hotmail.com
IK heb net je berichie gelezen. Ikzelf zou het liefst naar Australie willen gaan.
Maar ik zag niet staan in welke maand je zou willen gaan, en voor hoelang ongeveer en welke provincie je zelf vandaan komt.
Voor mij komt het beste uit eind juli,06 voor ongeveer een maand vanwege me werk.
Ikzelf heet Rick ben 20 jaar en kom uit Noord Holland
hey Loes,
Ook ik wil graag weten in welke periode je zou willen gaan…(ik zou het liefst 2 maanden gaan in juni en juli…)
Lijkt het je wat om naar thailand en India te gaan, daar te backpakken,misschien een kamelentocht doen en wat vrijwilligerswerk te doen?
Ik ben 18 jaar heb vorig jaar mijn eindexamen gedaan en begin in september met studeren
Als het je wat lijkt stuur maar een berichtje…
bye, megin
Ik zeg ga naar Australie! Echt top land! en 1 maand is echt veeeeeeeels tekort! Ik ben 7 maanden geweest en dat was zelfs tekort :).
Ga lekker backpacken daar, je komt altijd mensen tegen, echt je hebt de tijd van je leven!