Hallo allemaal!
Omdat ik net mijn studie heb afgerond en ik graag wat van de wereld wil zien, heb ik besloten het beroemde ‘tussenjaar’ te houden! Ik zou graag vanaf sept/okt (of evt. iets later) op reis te gaan. Ik wil graag naar Amerika of Australië. Omdat ik meer verhalen heb gehoord uit mijn omgeving over rondreizen in Australië (evt. i.c.m. Nieuw Zeeland) gaat daar nu mijn voorkeur naar uit.
Ik zou graag een periode van 3 maanden gaan. Langer of korter is ook mogelijk. Een combi met werken of vrijwilligerswerk en reizen ben ik ook voor in! Alles is bespreekbaar!
Ik kom graag in contact met mensen die ook soortgelijke plannen aan het maken zijn en ook opzoek zijn naar reisgenoten! Het lijkt me leuk om met z’n tweeën te gaan, maar met meerdere mensen is natuurlijk ook gezellig! Ik ben zelf 20 jaar.
Ik hoor graag van jullie!
Groetjes,
Jasmijn
Hoi Jasmijn!
Ik ben ook van plan om in september of oktober naar Australië te gaan om te gaan backpacken. Ik ben 18 jaar, en ik zou ook graag met andere mensen willen reizen.
Ik heb al heel veel sites bezocht waar ze dit soort reizen organiseren, en ik heb pas de site ‘australian backpackers’ ontdekt. Hier vlieg je met een groep mede-backpackers eerst naar Hong Kong, en vervolgens naar Sydney. Hier mag je 5 nachten overnachten in een hostel, en zijn er al wat activiteiten voor je geregeld. Daarna ben je vrij om te gaan waar je wilt, en kun je reizen met de mensen die je al een beetje hebt leren kennen.
Dit sprak mij heel erg aan, en ik ben ook van plan om binnenkort naar een opendag te gaan. Misschien ook iets voor jou?
Groetjes Julia
PS: dit is de site: http://www.australianbackpackers.nl/
Klinkt goed allemaal! Ik ben van sept tot dec down-under! :zon02: