kzal mij rap even voorstellen, kben 25 en ben van de regio Antwerpen. Ik ben eigenlijk op zoek naar positief ingestelde en leuke mensen om samen mee op reis te gaan voor een paar maanden, zelfs een jaar. Liefst met een klein groepke (4-6 pers.) Mijn voorkeuren gaan vooral uit naar Australie en Zuid-Amerika. Er is zeker nog niets concreets vastgelegd ofzo, een ding weet ik wel, en da is dat ik da echt wel wil doen! Ge moet er natuurlijk mensen voor zoeken, want alleen zou ik dit nooit doen. Ik ben zeker voorstander van avontuur en low budget. Dus moesten er mensen zijn met dezelfde gedachten en die zin hebben om zo’n reis voor te bereiden of tips hebben moogde mij zeker contacteren: thomasvanengeland@hotmail.com
hoi
ik vertrek 8 okt eerst een week tokyo en daarna nieuw zeeland… wanneer vertrek jij/.
gr rolien
[EMAIL=“rvh25_08_82@hotmail.com”]rvh25_08_82@hotmail.com
Ik ben aan het kijken om in maart/april weg te gaan, richting zuid-Amerika (iets later dan jij dus, ik zit namelijk ook nog met m’n werk, contract loopt in maart af en dat zou ik graag nog goed afronden). Ik weet niet of je de bedoeling hebt rond te trekken? Ik zou het namelijk super vinden om naar Chili/Argentinië te gaan, daar eerst vrijwilligerswerk te doen in combinatie met een taalcursus, en vervolgens eens te kijken of ik daar blijf, of toch verder trek, richting midden Amerika of Nieuw Zeeland. Ik ben trouwens 25, kom uit Eindhoven, ben een ondernemend type en heb al té lang ‘stil’ gezeten naar mijn zin!
Ik heb vorige week mijn reisje vastgelegd. Kvertrek half januari voor 6 maand naar Australie en Nieuw Zeeland. Alst goe meevalt blijf ik daar een jaar. Kga ook geen vrijwilligerswerk ofzo doen. Kga gewoon relaxed rondtrekken en zie wel waar ik uit kom.