Ik wil in de komende zomermaanden heel graag een verre reis maken naar bijvoorbeeld Zuid- Amerika of Australie/Nieuw Zeeland. Ongeveer 5/6 weken… Nu zoek ik een leuk en enthousiast (vrouwelijk) reisgenootje die ook enorm veel zin heeft om te genieten van de vele prachtige plekken die deze aarde ons te bieden heeft, en veel lol te hebben!!
Ik wil graag volgend jaar zomer een maand naar brazilie gaan om vrijwilligerswerk te gaan doen in rio, ben nog op zoek naar een reisgenootje…
Misschien ook iets voor jou?
Ben tegen die tijd net 17…
Hoi,
Leuk dat je reageert:zon02:
En ik vind het een super plan van je om daar een maand te gaan werken, maar ik wil eigenlijk echt rondtrekken…
Mocht mijn plan veranderen laat ik het je weten!
Hoi Annemarie,
Wat had je in gedachten wat rondreizen betreft (waar, welke maanden)?
Ik vertrek zelf in februari naar Midden- en Zuid-Amerika voor 4 maanden. In mei/juni 2011 ben ik in Peru (en eventueel Bolivia) en zoek nog een reisgenootje om daarmee rond te reizen! Heb nog nietecht specifieke plannen; maar wil lowbudget reizen, locals ontmoeten (couch surfen?) en de bekende plaatsen toch wel zien. Het ennige dat echt vast staat op dit moment is dat ik 16 juni terugvlieg vanuit Lima, Peru. Dit alles heb ik zo’n 4-6 weken de tijd voor.
Ik ben tegen die tijd 22 jaar en studente, dus als je zin hebt om die kant op te gaan met mij kunnen we onze plannen misschien eens naast elkaar leggen?
Ik wil van de zomer ook graag een reis maken, van ongeveer 5 weken. Ik zit door mijn werk vast aan de schoolvakantie’s, voor deze zomer is dat van 2 juli tot en met 21 augustus.
Ik heb nog niet een specifiek land waar ik heen wil, maar de optie’s die jij noemt trekken mij wel!
Ik zal mezelf kort even voorstellen; ik ben maaike, 23 jaar oud, werk als oefentherpeut met kinderen.
Afgelopen zomer ben ik in India en Nepal geweest en het kriebelt echt al weer om te kijken welke optie’s er voor komende zomer zijn!
Als je het leuk vindt kunnen we kijken of onze plannen en ideeen overeen komen?