Hee!
Ik ben Ireen, 19 jaar en studente. Afgelopen zomer heb ik gewerkt op een camping in Frankrijk. Ik zie mezelf als een echte wereldreiziger en wil zo veel mogelijk van de wereld zien. Daarom wil ik deze zomer wel iets spannenders gaan ondernemen!
Ik ben van plan om 6-8 weken (het hangt een beetje af van mijn studie) rond te gaan reizen door Zuid-Amerika. Concrete plannen heb ik nog niet echt, dus suggesties zijn ook zeker welkom. Maar wie heeft er zin om met me mee te gaan?
Ik hoor het graag!
Groetjes Ireen
Hallo,
Ik ben ook van plan om deze zomer nr Zuid-Amerika te gaan. Ik zou graag in landen als Peru Bolivia en Ecuador willen rondtrekken. Ik zou vanaf eind juni tot ergens in augustus willen gaan. Ik ben 19 en ik heb wel zin om mee te gaan!
Groetjes
Bieke
Hey!
Ik heb ook plannen om eind juni tot ergens in augustus door Latijns Amerika te reizen. Ik ben een meisje van 20 jaar en hou ontzettend veel van reizen. Graag wil ik naar Venezuela en Ecuador, maar andere landen zijn ook prima. Ik ben al in Argetinië, Peru en Bolivia geweest. Wat zijn jullie plannen ongeveer?
Groetjes!
Marijn
Heay meiden! Ook heb ik al een tijd in me hoofd om dit jaar naar Zuid Amerika te gaan, vooral peru!Gelukkig spreek ik de taal en heb al veel gereisd met name naar Azie, en nu wil ik eens de andere kant van de wereld verkennen. Ik zou dus graag mee willen, ik weet niet voor hoelang jullie in gedachte hadden?xx
:zon02:Hey,
Ik ben een 21-jarige studente voeding en gezondheid.
De komende zomer ook naar Zuid/Midden-Amerika gedurende 2 maanden of 4 maanden vanaf begin juni. Ik ben vrij flexiebel wat betreft de bestemmingen, maar het lijkt me wel leuk om naar Brazilie te gaan. Verder ken ik nog mensen in Mexico die we zouden kunnen opzoeken.
Hebben jullie elkaar onderling al gesproken? Willen jullie met een groepje reizen? Het liefst reis ik in een tweetal en met iemand die al wat taal/reiservaring heeft net als ik.
groetjes Liselot
Hee!
Ik reis het liefst in een groepje, dat vind ik zelf, maar ook het thuisfront, wat prettiger. Ik spreek een heel klein beetje Spaans, ik heb het nu op school, maar dat stelt niet veel voor. Verder heb ik niet echt veel ervaring met rondreizen (behalve een keer westkust amerika met een camper). Nu zoek ik het meer in de backpack-stijl, van die goedkope hostels, gammele busjes en dat soort dingen ![]()
Ik weet niet zo goed hoe we dit nu verder kunnen bespreken, msn ofzo?
Groetjes Ireen
Beste dames,
We zoeken nog vrijwilligers voor onze school in Xela, een leuke studentenstad in Guatemala. Heb je interesse om Spaanse les te combineren met vrijwilligerswerk, dan ben je bij ons aan het juiste adres. Zo kun je lesgeven (Engels, kunst, theater, muziek), helpen in onze tuin of bij het bouwen van onze nieuwe school of assisteren bij PR werkzaamheden. Wil je alleen vrijwilligerswerk doen, dan is dat ook mogelijk. En we rekenen geen administratiekosten!
Zie onze website voor meer informatie: www.elnahual.org.
Voor vragen kun je mailen naar:[EMAIL=“cdl.elnahual@gmail.com”]cdl.elnahual@gmail.com.
Groeten,
Eva de Bruijne
International coordinator El Nahual
hello
my name is Jose Antonio , I am from Lima Peru southamerica, right now is summer
i want to be your friend
take care
chao
**Hayy,
**Ik ben Rachelle en ik volg een studie officemanagement bij het NCOI. Hier ben ik volgend jaar maart mee klaar. Daarna zou ik heel graag naar Amerika willen om te reizen en om de Spaanse taal te leren. Daarom zou ik eerst graag 1 of 2 maanden naar Latijns Amerika (voorkeur: Mexico, Dominicaanse Republiek, Cuba of Costa Rica) willen om mij te richten op het leren van de taal, maar daarnaast zou ik natuurlijk ook veel lol willen maken en dingen meemaken en unieke dingen zien. Na het volgen van deze cursus zou ik ook graag verder reizen naar Florida en Puerto Rico om daar te genieten van de reis. Ik ben spontaan, makkelijk in de omgang en ik houd wel van een feestje, daarom trekt Miami mij ook heel erg! Maar ik vind het ook erg leuk om nationale parken te bezoeken, te genieten van mooie stranden en een drankje happen op terasjes. Ik heb nog geen vaste plannen voor een reis hoor, ik sta nog overal voor open, maar dit zijn mijn voorkeuren. Is er iemand die dezelfde interesses heeft?
Neem dan even contact met mij op, via: [EMAIL=“rachellelelletje@hotmail.com”]rachellelelletje@hotmail.com !
Groetjes Rachelle!
haaaalloooooo ik wil ook met jullie mee! hebben jullie al plannen gemaakt?
ik wil graag argentinie en chili combineren en vertrek juli/augustus
[EMAIL=“josienhillebrands@hotmail.com”]josienhillebrands@hotmail.com
ik hoor graag van jullie
Hej,
Ik vertrek, begin mei 2009, naar Kaap de Goed Hoop (niet Z-Amerika dus, maar misschien dat jullie dat ook interesseert…) met mijn oude auto. Ik vertrek vanuit Brussel om zo doorheen het zwarte Continent te trekken. Langs de Westkust naar de Kaap, en via de Oostkust terug naar het Noorden. Heb een jaartje loopbaanonderbreking genomen, dus heb tijd om alle leuke plekken te bezichtigen.
Ben 27 jaar, afgestudeerd aan Ehsal en VUB, Brusselaar, love music, lachen, Afrikaanse cultuur en natuur, en 't onverwachte
geïnteresseerd om (een stuk) mee te gaan: [EMAIL=“wvaelst@vub.ac.be”]wvaelst@vub.ac.be of 0032 (0)499 550 783
Hoi Ireen en anderen,
Is er al iets afgesproken ofzo?
Ik heb ook interesse om 2 maandjes rond te trekken in Amerika.
Groetjes
Hallo meiden!:zon:
Ik ben ook van plan om voor een aantal maanden die kant op te gaan. Ik ben 20 en ben dit jaar klaar met mijn studie. Ben zelf half spaans alleen spreek de taal helaas niet zo goed. Lijkt me daarom leuk om voor langere tijd rond te reizen en de taal te leren. Mij lijkt argentinïe of mexico heel gaaf! Aan de reacties te zien heb je al een leuk groepje bij elkaar!
Hoor graag of jullie al wat hebben afgesproken!
Groetjes Lisa!
Hallo allemaal,
Hebben jullie al wat afgesproken? Ik wil graag voor 3 tot 4 weken rondreizen. Cuba, Brazilie of een ander land ben eigenlijk in voor van alles.
Zijn er hier nog mensen die ook voor een kortere tijd willen reizen? Ik zou ook halverwege in kunnen haken.
Groetjes
Hoi!
Deze zomer zijn er weer de wereldhulpweken, waarbij we nu ook een zwitsal actie hebben waarbij je producten kan krijgen voor je project! Als je een leuk filmpje, foto of poster instuurd waarom jij en/of het project waar jij heen gaat de producten zou moeten krijgen dan maak je kans op 50 van deze producten. Kijk op www.wereldhulpweken.nl hier staan ook meedere acties, projecten en info over subsidie als je deze zomer vrijwilligerswerk gaat doen.
Hoop dat je er misschien wat aan hebt.
Groetjes, Annelies
Beste Allemaal,
Ik ben een jongen van 27 en vertrek begin juni voor 2 maanden naar midden amerika. daarna vlieg ik door naar rio voor een bruloft en ga een aantal maanden rond reizen in Zuid Amerika.
Wie wil er mee en lijkt het leuk ?
groetjes
Joeri
Heyhey!
Ik wil ook heel graag gaan reizen in Zuid-Amerika, het liefst in Brazilie. Ik ben ook 19 jaar, net gestopt met studeren, het lijkt me geweldig om in een groepje te reizen! Hebben jullie al plannen gemaakt? Je kunt me mailen op [EMAIL=“simonroos89@hotmail.com”]simonroos89@hotmail.com en ik heb ook hyves: www.babybou.hyves.nl
Groetjes Roberta
Hey Hallo,
Dat klinkt allemaal erg gezellig. Ik heb plannen om het eind van de zomer (augustus, september of Oktober) 3 weken met back pack naar Peru en/ of Bolivia te gaan en zoek nog een reisgenootje. Zijn er mensen die in deze tijd een ongeveer dezelfde plannen hebben. Ik ben 31, heb al met mijn rugzakje in Mexico, Australie, Nepal en Z. Afrika gelopen. Laat maar iets weten op: [EMAIL=“rob.deckers@yahoo.com”]rob.deckers@yahoo.com
mzzl,
Rob
Hai,
Ik zit met een heen & terug ticket naar Buenos Aires. Nu is mijn reispartner afgevallen maar ik wil natuurlijk nog steeds op reis. Het ticket is van 02/07 tot 24/07.
Ik heb alles over om die reis te doen slagen want men krijgt nie elke dag de kans om te gaan trekken naar Argentinië:hihi:.
Ben een 21 jarige student, wonende te Nieuwpoort en ik studeer in Gent.
Het zou voor mij ook de 1e keer zijn dat ik zo iets onderneem maar ik hou van avontuur, indien je intresse zou hebben stuur mij gerust een mailtje
Voor meer vragen kan je me altijd mailen: [EMAIL=“yannickbossaert@hotmail.com”]yannickbossaert@hotmail.com
mvg
Yannick