Reisgenoot (20-22 jaar) gezocht voor Zuid-Amerika in herfst 2010

Hallo mensen,
Ik studeer dit jaar af en wil in de herfst van 2010 3 tot 6 weken naar Zuid-Amerika. Aangezien er in mijn directe omgeving niemand is die tijd en/of geld voor zo’n reis heeft ben ik op zoek naar een reisgenoot/reisgenote van ongeveer mijn leeftijd (20-22 jaar). Samen met iemand reizen is namelijk veel gezelliger dan alleen.
De exacte reis staat absoluut niet vast, maar landen als Brazilië, Venezuela en Peru zie ik wel zitten. Tijdens onze reis wil ik de natuur in, cultuur zien maar vooral een leuke en gave tijd hebben. Daar hoort een dagje relaxen dus ook bij. Ik ben zelf nog maar aan het oriënteren dus sta open voor allerlei ideeën.
Lijkt je dit wel wat? Stuur een berichtje en wie weet kunnen we een keer afspreken om te kijken of we als reisgenootjes een beetje bij elkaar passen. Zelf woon in Noord-Brabant maar ben erg mobiel.
Groetjes Jeroen

Hoi Jeroen!
In september of oktober ben ik van plan om een half jaar door zuid amerika te trekken. Hij lijkt me leuk om een start met jou te maken. Ik was van plan om te beginnen in Rio en dan door de Amazone verder richting colombia, mexico en dan afdalen naar chili, argentinie en weer eindigen in Rio met carnaval in begin maart. Alle tussengelegen landen wil ik zien, dus Venezuela en Peru ook. Hij lijkt me gaaf om in Caracas te zijn geweest, maar het is er heel gevaarlijk zeggen ze. Lijkt me een top idee om dan met een jongen er heen te gaan!
In Nederland heb ik 2 jongeren leren kennen die in Rio wonen, dus mss dat als ik aankom al een goede gids heb voor de stad Rio! Door mijn werk in het buitenland ken ik ook mensen in Colombia en in Mexico. Altijd handig…
Denk wel dat je minimaal echt die 6 weken nodig hebt om door brazilie, venzuela en peru te reizen!
Ik hoor graag van je.
Groetjes,
Joy - Den Haag

Hee Joy,